c# input url balk

Pagina: 1
Acties:
  • 466 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:
...
Ik ben bezig met programmeren in c# en kwam met het idee om een programma te maken waarin je input in de url-balk zou kunnen geven en die gebruiken in Visual Studios. Ik heb het onderwerp al meerdere keren bekeken op internet maar kreeg geen relevante suggesties.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Visual Studios 2017

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Niks relevants op het internet (Misschien dat het niet mogelijk is?)

Beste antwoord (via Verwijderd op 25-03-2019 13:18)

• Matszs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-09 21:33

Matszs

><>

Een 'URL' balk is niet een component in Windows of iets dergelijks. Wat jij wilt maken is dus een plugin voor een webbrowser? Dan moet je kijken hoe je een plugin kan maken en voor welke browser (omdat het voor de meeste browsers anders is).

Ook zou je het op tig andere manieren kunnen doen waarschijnlijk (als een soort spyware, of misschien events etc), maar daarvoor zou je zelf opzoek moeten gaan naar onderdelen van je probleem. Je gaat geen kant-en-klare oplossing krijgen en je zult je plan in brokken moeten opdelen en die apart moeten oplossen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matszs

Matszs

><>

Je omschrijving is zo vaag dat Google het waarschijnlijk ook niet snapt. Wat wil je precies doen? Beschrijf het eens stapsgewijs en waarop loop je precies vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik bijvoorbeeld in de URL-balk intyp: 1+2
Dan zou ik in Visual Studios een programma kunnen schrijven die via een Windows Notificatie een output geeft met de inhoud 3.

Is het mogelijk om de URL-balk daarvoor te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 11:16
Zoals het Windows 10 startmenu? Gewoon WinKey en dan "1+2" intikken?

Addicted to silent computing

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Matszs

Matszs

><>

Een 'URL' balk is niet een component in Windows of iets dergelijks. Wat jij wilt maken is dus een plugin voor een webbrowser? Dan moet je kijken hoe je een plugin kan maken en voor welke browser (omdat het voor de meeste browsers anders is).

Ook zou je het op tig andere manieren kunnen doen waarschijnlijk (als een soort spyware, of misschien events etc), maar daarvoor zou je zelf opzoek moeten gaan naar onderdelen van je probleem. Je gaat geen kant-en-klare oplossing krijgen en je zult je plan in brokken moeten opdelen en die apart moeten oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met URL-balk wordt niet in Windows zelf bedoeld, maar echt in de webbrowser. Ik begrijp dat ik geen kant en klare oplossing op een forum kan vinden, maar was alleen benieuwd of ik iets met de URL-balk kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:18:
Met URL-balk wordt niet in Windows zelf bedoeld, maar echt in de webbrowser. Ik begrijp dat ik geen kant en klare oplossing op een forum kan vinden, maar was alleen benieuwd of ik iets met de URL-balk kon.
Ja dat kan. Als duizenden anderen 't kunnen kun jij 't ook ;) Het zou wel helpen als voortaan alles duidelijk is vanaf het begin i.p.v. dat we een aantal posts nodig hebben om te achterhalen wat je bedoelt (en nu weten we nog stééds niet wélke browser je het dan over hebt). Daarvoor hebben we onze Quickstart die je precies vertelt wat we o.a. verwachten van je in een topicstart. Ik wil je vriendelijk verzoeken de volgende keer dat je een topic opent daar rekening mee te houden :)

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 25-03-2019 13:23 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.