Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Nieuwe telefoon ter vervanging van mijn Lenovo P2.
Wat is je budget?
Max. 450 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
WhatsApp, YouTube, goede kwaliteit foto's maken, navigatie (TomTom Go)
Wat heb je zelf al gevonden?
Gezien mijn echtgenote de Pocophone F1 heeft, is mijn oog op Xiaomi gevallen. Ik lees veel positieve ervaringen over dit merk en mijn vrouw is ook dik tevreden met haar telefoon.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik twijfel momenteel tussen de genoemde 3 telefoons. Ik mag binnenkort mijn huidige KPN abonnement verlengen (KPN ben ik overigens zeer tevreden over als provider).
- Voordelen Pocophone F1: snelle processor, goede kwaliteit foto's, 3,5 aansluiting koptelefoon, 4000 MaH batterij, relatief goedkoop (kosten toestel met verlenging 288 euro).
- Nadelen Pocophone F1: LCD scherm, grote notch.
- Voordelen Mi8: goedkoper dan de MI9, AMOLED scherm, betere kwaliteit foto's dan de Pocophone, OIS, Dual GPS.
- Nadelen Mi8: minder grote batterij dan Pocophone, geen 3,5 aansluiting koptelefoon (geen harde eis), grote notch.
- Voordelen Mi9: AMOLED scherm, nieuwste processor, langere updates dan de Mi8 en Pocophone, kleine notch.
- Nadelen Mi9: Is het de prijs waard t.o.v. de Mi8? Iets kleinere batterij dan de Mi8, geen OIS.
Kortom, moelijk om een knoop door te hakken...
Ik ben met mijn huidige telefoon (Lenovo P2) gewend aan een AMOLED scherm, iets wat ik wel belangrijk vind. Ik weet alleen niet hoe groot het verschil in scherpte/kwaliteit hierin is tussen de Poco F1 en de Mi8/Mi9?
1e Voorkeur lijkt uit te gaan naar de Mi8.
Graag jullie advies.
Alvast bedankt.
Ik zoek een?
Nieuwe telefoon ter vervanging van mijn Lenovo P2.
Wat is je budget?
Max. 450 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
WhatsApp, YouTube, goede kwaliteit foto's maken, navigatie (TomTom Go)
Wat heb je zelf al gevonden?
Gezien mijn echtgenote de Pocophone F1 heeft, is mijn oog op Xiaomi gevallen. Ik lees veel positieve ervaringen over dit merk en mijn vrouw is ook dik tevreden met haar telefoon.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik twijfel momenteel tussen de genoemde 3 telefoons. Ik mag binnenkort mijn huidige KPN abonnement verlengen (KPN ben ik overigens zeer tevreden over als provider).
- Voordelen Pocophone F1: snelle processor, goede kwaliteit foto's, 3,5 aansluiting koptelefoon, 4000 MaH batterij, relatief goedkoop (kosten toestel met verlenging 288 euro).
- Nadelen Pocophone F1: LCD scherm, grote notch.
- Voordelen Mi8: goedkoper dan de MI9, AMOLED scherm, betere kwaliteit foto's dan de Pocophone, OIS, Dual GPS.
- Nadelen Mi8: minder grote batterij dan Pocophone, geen 3,5 aansluiting koptelefoon (geen harde eis), grote notch.
- Voordelen Mi9: AMOLED scherm, nieuwste processor, langere updates dan de Mi8 en Pocophone, kleine notch.
- Nadelen Mi9: Is het de prijs waard t.o.v. de Mi8? Iets kleinere batterij dan de Mi8, geen OIS.
Kortom, moelijk om een knoop door te hakken...
Ik ben met mijn huidige telefoon (Lenovo P2) gewend aan een AMOLED scherm, iets wat ik wel belangrijk vind. Ik weet alleen niet hoe groot het verschil in scherpte/kwaliteit hierin is tussen de Poco F1 en de Mi8/Mi9?
1e Voorkeur lijkt uit te gaan naar de Mi8.
Graag jullie advies.
Alvast bedankt.