Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

budget game pc, 700 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-11 20:48
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor een vriend van mij, hij speelt voornamelijk WoW en wil Apex gaan spelen op 1080P.
Voor de rest niet zo'n hoge eisen, vooral veel bang for buck.

Wat mag het systeem gaan kosten?
700 is eigenlijk al de max, en ik heb het nu zo uitgezocht dat voor 700 euro alles bij megekko te bestellen is, dus morgen in huis indien vandaag besteld en gemakkelijk met garantie e.d.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
een monitor wordt apart gekocht, net zoals het OS, toetsenbord en muis.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben voornamelijk voor de prijs voor de RX580 gegaan. Heeft iemand misschien nog input of feedback wat een beter alternatief zou zijn, wellicht een goedkopere of iets duurdere als er veel verschil in zit voor deze twee spellen.
De grafische kaart dient wel nieuw te zijn, ivm garantie en installatie. Als ik er zelf bij was had ik wel een 2de hands overwogen voor een stuk minder geld, maar dat gaat helaas niet in deze situatie.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bewust voor een samsung SSD gekozen wat betreft een langere levensduur en garantie dan de crucials.
Daarnaast voor 1x8 gb gekozen, mocht er ooit misschien nog wat gebeuren kan er gemakkelijk naar 16 gb overgestapt worden. met 8gb verwacht ik niet dat het systeem gecrippled wordt in deze games.

Ga je overklokken?
Nee, dit is niet van toepassing. Ik hoop ook dat de standaard koeler voldoende is voor de gebruikssitautie. misschien nog een extra casefan installeren.

Wat verwacht je van ons?
Het is een tijd geleden dat ik systemen heb samengesteld en ben eigenlijk niet meer up-to-date volgens mij, maar met de BBG's en dit forum denk ik wel dat dit het werkende systeem is.

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed€ 162,66€ 162,66
1Asus Prime B450M-A€ 61,-€ 61,-
1Gigabyte Radeon RX 580 GAMING 8GB€ 215,-€ 215,-
1Cooler Master MasterBox Q300L€ 41,14€ 41,14
1Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M1D3000C16€ 46,99€ 46,99
1Corsair TX550M V2€ 68,-€ 68,-
1Samsung 860 EVO 500GB€ 83,37€ 83,37
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 678,16

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Alle reacties

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:54

HugoBoss1985

Xenotech

Prima systeem alleen zou ik voor een dual channel kitje (2x4gb) gaan i.p.v. één stripje van 8gb.

Edit: met de ram prijzen zou ik een paar tientjes over het budget gaan en gelijk investeren in een 2x8gb kitje.
Geen ervaring met overige moderne games maar Hunt: Showdown, Squad en Post Scriptum lusten al meer dan 8gb.

[ Voor 53% gewijzigd door HugoBoss1985 op 25-03-2019 11:57 ]