Staples, producten niet leverbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:20
Hallo,

ik was op zoek naar een zo goedkoop mogelijke smartphone met slechts de eisen : Android 8 of 9, en minimaal 2 GB ram, 16 GB opslag en 4G.

helaas is het met deze filters niet te doen om te zoeken, alle goede deals zijn namelijk te vinden bij Staples Office Center, maar geen enkele van de telefoons is bestelbaar, uitverkocht...

ik ben maar gestopt om het te melden via het formulier, dit lijkt me meer een probleem met de feed... in principe moeten deze toch niet in de pricewatch komen als ze niet leverbaar zijn via deze zaak ?

voorbeelden :
pricewatch: Motorola Moto G5 (3GB ram) Grijs
pricewatch: Asus Zenfone 4 Max (ZC520KL) (2GB ram) Zwart
pricewatch: Asus Zenfone Max Plus (M1) Zilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-09 19:21
60 euro ipv 140 is geen goede deal, maar duidelijk een foutje.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
Tens schreef op maandag 25 maart 2019 @ 09:01:
60 euro ipv 140 is geen goede deal, maar duidelijk een foutje.
ja, dat snap ik, maar als ik op deze manier een goedkope telefoon probeer te vinden in de Pricewatch loop ik steeds tegen dit soort foutjes aan, dit is een subforum om deze foutjes kenbaar te maken aan Tweakers zodat ze deze producten uit de feed kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@J-roenn OP=OP acties, uitverkoop.

[ Voor 18% gewijzigd door Hackus op 25-03-2019 15:58 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
ja klopt, maar moeten ze dan in de pricewatch blijven staan ?

te verduidelijking, ik hoef de telefoons niet voor deze prijs, maar ik wil via de pricewatch een goede vergelijk kunnen maken, dat kan nu niet omdat deze telefoons veel goedkoper in de pricewatch staan dan waarvoor ik ze kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Nee dit hoort niet, maar we zijn/waren al bezig om uit te zoeken wat er verkeerd gaat :)

“Do. Or do not. There is no try.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

J-roenn schreef op maandag 25 maart 2019 @ 16:00:
[...]

ja klopt, maar moeten ze dan in de pricewatch blijven staan ?

te verduidelijking, ik hoef de telefoons niet voor deze prijs, maar ik wil via de pricewatch een goede vergelijk kunnen maken, dat kan nu niet omdat deze telefoons veel goedkoper in de pricewatch staan dan waarvoor ik ze kan kopen.
Dat moet OC doorgeven aan Tweakers

(office center = staples)

[ Voor 3% gewijzigd door Hackus op 25-03-2019 16:04 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1