Aan Traag!

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
je hebt net een topic op slot gegooid (over een warez request) op het audio en hifi forum en daarbij heb je een waarschuwing gegeven aan de topicstarter.

als je nou het topic gelezen had dan had je gezien dat hij het niet wist, hij op verzoek van mensen daarna de faq gelezen heeft en zijn excuses aangeboden heeft.

dus dan vind ik het onterecht dat hij een waarschuwing krijgt!

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-11 17:50

ronaz

Wishmaster

Ignorance is not an excuse....

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op woensdag 25 juli 2001 12:18 schreef ronaz het volgende:
Nee, ik weet bijvoorbeeld niet dat je geen mensen mag vermoorden >:)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 25 juli 2001 12:18 schreef ronaz het volgende:
En daarbij is een waarschuwing niet dodelijk :)
Hij weet het nu en dan is er verder niks aan de hand. Simpel :)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Jaymz is al bezig traag te contacten. Ik verschil van mening met hem. (wilde net een mooie link posten die de vraag zou beantwoorden.

Have patience.

Verwijderd

Tja traag... hmzz

hij heeft wel een leuke FAQ geschreven

• delyver
  • Laatst online: 24-08 15:55
tering... ik ben ff twee week op vakntie en wat een ruzie hiero.....

tjonge...
ff verder lezen :P
ik ben het trouwens met je eens... traag sloot ook al een over dat ubb script.. hij leest niet goed...

Audi A8 W12 6.0

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

:? Ruzie. Waar dan ?

• delyver
waar niet...

Rickjansen een ban...
wat trouwens niet terecht is...

iedereen zit ok traag te schelen...

ectacididingensding doet vet arrogant

etc...

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 12:38 schreef delyver het volgende:
waar niet...

Rickjansen een ban...

etc...
Kaj kun je ook nog toevoegen aan dit lijstje.

Verwijderd

waar niet...

Rickjansen een ban...

etc...
weet je zeker dat je op vakantie bent geweest? :?

Verwijderd

waar niet...

Rickjansen een ban...

etc...
Kunt u misschien even ophouden met stoken :Z

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
waar niet...

Rickjansen een ban...

etc...
het is idd 1 grote puinhoop.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Laten we dit lekker ontopic houden aub. Niet iedereen loopt te schelden ofzo. Sommigen brengen hun mening een beetje dwingend, dat is wel jammer ja.

Beoordeel mensen niet op een klein gedeelte van hun acties svp.

• delyver
Op woensdag 25 juli 2001 12:42 schreef Jaymz het volgende:
Laten we dit lekker ontopic houden aub. Niet iedereen loopt te schelden ofzo. Sommigen brengen hun mening een beetje dwingend, dat is wel jammer ja.

Beoordeel mensen niet op een klein gedeelte van hun acties svp.
sorry... beetje offtopic..

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 12:40 schreef Courage het volgende:

[..]

Kunt u misschien even ophouden met stoken :Z
Ik vind het geen geflame. Dat is ook precies het probleem met de meeste mensen hier. Alles moet duidelijk uitgelegd worden, kritiek moet altijd onderbouwd worden... pff me reet.

Ten eerste als je al enigzins de activiteiten volgt hier, ben je meestal wel op de hoogte van 'incidenten' en dan hoef je het verhaal niet nog es tien keer te gaan uitleggen. Linkje naar de topic is voldoende, lijkt wel alsof mensen hier niet hun eigen conclusies kunnen trekken en dat alles voorgekauwd moet worden.

En dan ook elke keer dat gezeik van 'volg es een cursus nederlands ofzo'. Ik wil wedden dat de helft van die opfokte irritante kereltje het 'groene boekje' naast hun toetsenbord hebben liggen om zo wijs mogelijk voor de dag te komen.

Ik heb zelf ook nogal wat opmerkingen over mods hiero, maar het heeft toch geen nut om daar iets over te zeggen, staat het hun niet aan dan maar een slotje erop.

Zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Verwijderd

ik heb het ook niet over flamen maar over stoken. Dat is heel wat anders... kijk maar in de Van Dale :P

• the noise
  • Laatst online: 02-12 21:38
Op woensdag 25 juli 2001 13:11 schreef Mannekino een stukkie txt:
ik lees her en der wel wat opmerkingen van jouw.
ik heb hier gister ok wat geopend met daarin naar mijn id een onderbouwde mening en wat advies hierontrent.

waarom doe jij dat ook niet? zolang het maar 'grew-up' is dan is het toch goed?

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
Ik heb net dit en het oorspronkelijke topic gelezen en daaruit opgemaakt dat :

- de starter weldegelijk vroeg om copyrighted dwz. illegaal meateriaal,

- hij zich na het lezen van de faq verontschuldigde, en dit dus bovenstaande bevestigd,

- de waarschuwing dus tercht is, evenals het slotje

Wat ik nog kwijt wil is dat ik het bijzonder kinderachtig vind dat jullie nog steeds zo aan het zeuren zijn over de definitie van warez, warezlinks e.d.

Ook het nutteloze ongefundeerde crewbashen moet nu echt eens stoppen. Zonder crew geen forum, zonder faq geen forum. De aangehaalde "ruzie" ontstaat hier alleen maar door het oeverloze gezanik en gezuig van bepaalde mensen onder ons.

Een mod treed op om te MODEREREN, dwz de discussie de goeie kant op te sturen. En slotjes die zetten ze echt niet voor niets.
Hoe kan het dat ik (en heel velen met mij)nog nooit een slotje heb(ben) gekregen en nog nooit gewaarschuwd en/of gebanned ben(zijn). EN toch al 1 1/2 jaar posten en lezen met veel plezier.

Het zijn imho altijd dezelfden die een (alweer imho) grote bek opzetten over slotjes en crew. Ik ben het ook niet altijd eens met de crew, maar ik probeer door mijn kritiek ook iets op te bouwen, niet alleen maar neer sabelen

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op woensdag 25 juli 2001 13:19 schreef zeef een stuk waar je het alleen maar mee eens kan zijn
* D2k gaat ietsje verder
nix imho
tis gewoon zo
iedereen zit af tegeven op de moderators
als het je niet bevalt rechtsboven in je browser zit een knopje om de hele bende aftesluiten
als je ervoor kiest hier te komen (let op kiest, niets is verplicht) moet je je aan de geldende( en duidelijk vermelde) regels te houden

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Arno
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Tjah.... voordat ik mijn verdediging kon tikken, was zeef me voor :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
Op woensdag 25 juli 2001 13:49 schreef Traag het volgende:
Tjah.... voordat ik mijn verdediging kon tikken, was zeef me voor :P
Imo is het te gek voor woorden dat mods zo ontzettend veel tijd kwijt zijn met het uitleggen van dingen die iedereen in de FAQ kan lezen.

Ik vind het een *blamage* dat er de laatste tijd zo ontzettend afgegeven wordt op de crew.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 25 juli 2001 12:15 schreef Leipo het volgende:
als je nou het topic gelezen had dan had je gezien dat hij het niet wist, hij op verzoek van mensen daarna de faq gelezen heeft en zijn excuses aangeboden heeft.

dus dan vind ik het onterecht dat hij een waarschuwing krijgt!
Als je reageert in een forum wordt je verondersteld de algemene FAQ te hebben gelezen, alswel de speciaal aan een betreffend forum gebonden FAQ. Als je dit niet hebt
Op woensdag 25 juli 2001 12:21 schreef IceStorm het volgende:
En daarbij is een waarschuwing niet dodelijk :)
Hij weet het nu en dan is er verder niks aan de hand. Simpel :)
Want zolang het bij deze waarschuwing blijft is er niets aan de hand.

Op de flames van Mannekino en delyver reageer ik liever maar niet, maar een erg opvallende quote vind ik de volgende, en ik kan het dan ook niet nalaten tóch even te reageren.
Op woensdag 25 juli 2001 13:11 schreef Mannekino het volgende:
kritiek moet altijd onderbouwd worden... pff me reet.
Kritiek heeft meestal een leerwerking: Van je fouten kun je leren. Maar als je roept: "Je doet het fout, je bent een l*l!" heb je daar niets aan. Bovendien is het feit dat jij het fout vindt geen garantie voor het feit dat het fout is.

Beter zou zijn als je zegt: "Je doet het fout denk ik, volgends mij het zo en zo, want....". Dan kan de gene die een fout maakt daar iets van leren en bovendien, als hij of zij het er niet mee eens is, er weer op reageren, eventueel zijn meningverschil met jouw reactie weer goed onderbouwd posten en dát heet nou "een discussie".
En dan ook elke keer dat gezeik van 'volg es een cursus nederlands ofzo'. Ik wil wedden dat de helft van die opfokte irritante kereltje het 'groene boekje' naast hun toetsenbord hebben liggen om zo wijs mogelijk voor de dag te komen.
Het gezeur over spelling is soms een beetje jammer inderdaad, zeker als het typo's zijn die geen essentiele onduidelijkheid inhouden, zoals wanneer iemand drie regels zonder interpuncties schrijft. Al zeg ik heel eerlijk dat ik het groene boekje een beetje overdreven vind, met spellingscontrole van Word kom je al een heel end hoor ;)
Ik heb zelf ook nogal wat opmerkingen over mods hiero, maar het heeft toch geen nut om daar iets over te zeggen, staat het hun niet aan dan maar een slotje erop.
Kritiek op de mods is niet verboden, sterker nog: indien de kritiek op zijn plaats is en goed wordt onderbouwd wordt deze zelfs gewaardeerd. Er zijn meerdere draadjes in LA die dat onderbouwen én waar een mod ook inderdaad zijn of haar fout toegeeft. Niets bijzonders overigens, imho. Helaas is het maar al te makkelijk mensen te bekritiseren, zonder dat je de achterliggende gedachten en motivaties weet.

Modjes zijn (gelukkig) ook maar mensen, en dát er afentoe een foutje wordt gemaakt is dus alleen maar menselijk.

Het gebeurt steeds vaker dat er een topic-slot in twijfel wordt getrokken waar dat in de overgrote meerderheid terecht was. Het vervelende is dat een aantal mensen dergelijke topics aangrijpen om weer eens goed te laten weten hoe ze kotsen op de crew, terecht of onterecht, erg jammer en offtopic bovendien.

ONtopic reageren (over het slotje) hoeft niet meer, zeef was niet alleen traag, maar ook mij voor.

I rest my case.

• Arno
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Laten we even duidelijk zijn:

- Niet weten wan een FAQ is, is niet onze schuld
- Ik sluit de laatste tijd meer om twee redenen:
1. Ik heb sinds kort G rechten
2. Ik heb iets meer tijd dan de gemiddelde mod
- Als je commentaar hebt op ect of Kaj, kom dan met goede argumenten, niet van "Traag is een lul want hij sluit veel" (©GaMeOvEr).
- Slotje en waarschuwing zijn terecht en blijven beiden staan

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.