Refurbished duurder dan nieuw, wel bovenaan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Bij pricewatch: HP Color LaserJet Pro MFP M477fdw komt toevalligerwijs de refurbished variant van 408.95 bovenaan te staan. Alleen je kan hem nieuw krijgen vanaf 371.50. De refurbished prijs is pas ~vijfde ipv eerste. Kan je niet beter het refurbished symbool voor de shop zetten en eventueel 2x de shop laten zien? Het is een beetje suf om de refurbished altijd bovenaan te hebben op deze manier. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het staat volgens mij in een los segment, boven de normale prijsvergelijker. Standaard is ie ook ingeklapt. Ik vind het wel fijn dat dit losstaat van de normale shops. Als dit vermengt wordt met de normale shops valt het misschien minder snel op.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Waarom zou ik een duurder artikel bovenaan willen hebben? Meestal zijn refurbished items juist goedkoper.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik zie het als twee losstaande lijsten. Ze hebben niks met elkaar te maken. Dan is het raar (en onoverzichtelijk) om die twee met elkaar te gaan mengen. Dat hij deze keer toevallig duurder uitvalt staat daar dus los van.

Zo zie ik het :)

[ Voor 18% gewijzigd door Room42 op 24-03-2019 22:36 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
@Room42 Heeft gelijkt, het zijn twee lijsten om het overzicht te bewaren.

In de normale lijst zetten zou bij deze printer nog meevallen. Als ik echter de iPhone 7 als voorbeeld neem, daar staan er nu al zes: pricewatch: Apple iPhone 7 32GB Zwart

Dan wordt het wel erg onoverzichtelijk als dat tussen de nieuwe producten staat. :)

“Do. Or do not. There is no try.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 12:46
Is het dan niet beter om refurbished onderaan de lijst te plakken? (dus als tweede lijst, en niet als eerste)

dus eerst de nieuwe producten en dan daaronder de lijst met refurbished???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Knee-Buckler schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:13:
Is het dan niet beter om refurbished onderaan de lijst te plakken? (dus als tweede lijst, en niet als eerste)

dus eerst de nieuwe producten en dan daaronder de lijst met refurbished???
Vaak is de lijst met shops zo lang dat je dan de refurbished nooit zou zien. En standaard is de refurbished lijst ingeklapt dus ook voor dit argument vind ik de huidige implementatie goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knee-Buckler
Room42 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:17:
[...]

Vaak is de lijst met shops zo lang dat je dan de refurbished nooit zou zien. En standaard is de refurbished lijst ingeklapt dus ook voor dit argument vind ik de huidige implementatie goed gedaan.
jij wel, ik niet. vind het verschrikkelijk die refurbished dingen... zou dat dan ook nooit kopen en daarom vind ik de lijst ook vreselijk irritant, en zou ik hem persoonlijk liever ook niet zien ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Knee-Buckler op 25-03-2019 10:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Knee-Buckler schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:18:
[...]

jij wel, ik niet. vind het verschrikkelijk die refurbished dingen... zou dat dan ook nooit kopen en daarom vind ik de lijst ook vreselijk irritant, en zou ik hem persoonlijk liever ook niet zien ;)
Stap 1: Karmastore: Custom CSS
Stap 2: CSS toevoegen:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
.toggleable.refurbished-listing {
   display: none;
}

;)

[ Voor 13% gewijzigd door Room42 op 25-03-2019 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knee-Buckler
Room42 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:28:
[...]

Cascading Stylesheet:
1
2
3
}

;)
Geen idee hoe dit doet. Ik heb wel Custom CSS, maar kan dat nergens toevoegen of invoegen?

Edit: gefixed, heb hem al :) thnx

[ Voor 5% gewijzigd door Knee-Buckler op 25-03-2019 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Nu online
Room42 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:28:
[...]

Cascading Stylesheet:
1
2
3
}

;)
Thanx. Ik heb het nu helemaal uitgezet. Ik zoek toch geen tweedehands spul als ik in de PW kijk.

Pagina: 1