Aanpassen hoofdfoto thema Woocommerce

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een lastig probleempje; Ik ben een webshop aan het bouwen via woocommerce en heb het thema 'dieren' gekozen daar het om paardenmateriaal draait.

Nu zoals je in bijgevoegde link kan zien heeft het thema dus standaard hondenpootjes op de productcategorieën staan, maar die wil ik natuurlijk liever niet.
Ik heb al alles afgezocht en behalve achtergrondkleuren en tekstkleuren kan ik nergens vinden waar ik dit moet aanpassen.

Kan iemand mij helpen?

https://themes.woocommerc...1139-869175810.1553461139

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheDane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:47

TheDane

1.618

Dat pootje is een background image op de H2:before van de categorie titel

Afbeeldingslocatie: https://themes.woocommerce.com/wp-content/themes/petshop/assets/images/paw.png

Je kunt deze code aan je child theme toevoegen om de background image te verwijderen.
Cascading Stylesheet:
1
2
3
ul.products li.product-category.product h2::before {
background-image: none;
}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en waar moet ik dat juist doen ? :-)
Ik ben echt een leek, dus dit is chinees voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:38:
Ik ben echt een leek, dus dit is chinees voor mij
Toch verwachten we wel dat je hier zélf wat initiatief neemt en moeite steekt in 't oplossen van je probleem. We zijn hier geen afhaalchinees :) Zie ook Kan iemand even...? @TheDane heeft je voldoende steekwoorden gegeven om eens naar te kijken en mee aan de slag te gaan :)

Als je 't wil laten doen, lees dan Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!. Wil je 't zélf proberen oplossen (met onze hulp), open dan een nieuw topic in gebruik daarbij onze Quickstart even ;)

[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 25-03-2019 21:46 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.