Ik ben gevraagd om een PC te configureren voor de ouders van een vriend. Ze hadden een simpel ding, spelen er nu spelletjes op met alles op low en zouden nu graag een nieuwe machine willen die meer kan. En stiller dan de huidige machine, maar dat is zelfs een grasmaaier wel.
Ze hebben geen componenten die mee kunnen van oude PC (ddr3, i5 2300 etc). Ze willen er op kunnen gamen. Ze hebben 1 Full-HD scherm, hoeft niet het neusje van de zalm te zijn, maar moet wel een tijdje mee kunnen gaan.
Ze sluiten nagenoeg geen randapparatuur of speciale hardware eisen. Ze hebben toetsenbord, muis, HDMI scherm, een scanner en speakertjes via een mini-jack.
Ik heb de M.2 als programma schrijf, de QVO voor storage en games. Ik heb ze uitgelegd wat het doet en dat het een luxe optie is. Met het meeste hebben ze (net als de meeste) liever niet te duur, maar ze snappen dat als het nu ietsje duurder is, ze er wat langer mee kunnen doen.
Graag hoor ik jullie input over of dit een beetje een oke combi is, en/of er realistisch wat van de prijs af kan, of eventueel wat een verstandige wijziging zou kunnen zijn.
Ze hebben geen componenten die mee kunnen van oude PC (ddr3, i5 2300 etc). Ze willen er op kunnen gamen. Ze hebben 1 Full-HD scherm, hoeft niet het neusje van de zalm te zijn, maar moet wel een tijdje mee kunnen gaan.
Ze sluiten nagenoeg geen randapparatuur of speciale hardware eisen. Ze hebben toetsenbord, muis, HDMI scherm, een scanner en speakertjes via een mini-jack.
Ik heb de M.2 als programma schrijf, de QVO voor storage en games. Ik heb ze uitgelegd wat het doet en dat het een luxe optie is. Met het meeste hebben ze (net als de meeste) liever niet te duur, maar ze snappen dat als het nu ietsje duurder is, ze er wat langer mee kunnen doen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 162,66 | € 162,66 |
| 1 | ASRock Fatal1ty B450 Gaming K4 | € 88,- | € 88,- |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1660 OC 6G | € 235,- | € 235,- |
| 1 | be quiet! Pure Base 600 Zwart | € 70,05 | € 70,05 |
| 1 | HyperX Fury black HX426C15FBK2/8 | € 56,31 | € 56,31 |
| 1 | be quiet! Straight Power 10 CM 500W | € 99,05 | € 99,05 |
| 1 | Adata XPG SX8200 Pro 256GB | € 52,90 | € 52,90 |
| 1 | Samsung 860 QVO 1TB | € 105,- | € 105,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 868,97 | |
Graag hoor ik jullie input over of dit een beetje een oke combi is, en/of er realistisch wat van de prijs af kan, of eventueel wat een verstandige wijziging zou kunnen zijn.