Ssd bracket

Pagina: 1
Acties:

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 27-01 19:39
Ik wil graag een ssd plaatsen, want mijn hdd resoneert enorm en heb alles geprobeerd om dit te stoppen.

Nu wil ik morgen een ssd halen en een ssd bracket voor montage. Om de ssd bracket te monteren kan je gebruik maken van schroeven alleen bij mijn case zit geen mogelijkheid on de bracket vast te schroeven. Iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/7m84w66v549m.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door rutgergron op 24-03-2019 15:27 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:09
Een SSD met 3.5" bracket gaat er op dezelfde manier in als je huidige HDD.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vergeet die bracket. Mijn SSD's liggen gewoon los in de case. Daar gebeurt toch niks mee. :P

En anders zet je ze aan een kant vast met twee schroefjes. Dat is echt meer dan genoeg.

[ Voor 37% gewijzigd door Room42 op 24-03-2019 15:31 ]

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Volgens mij zitten er aan de zijkanten van de HDD een paar kunststof geleiders. Deze moet je er denk ik afhalen, de schroeven uit de HDD draaien en dat overzetten naar een bracket.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:34
Een stukje dubbelzijdig tape of velcro doet ook wonderen. En als je je computer nooit verschuift, dan is het ook geen ramp als je 'm gewoon los laat liggen.

The devil is in the details.

• rutgergron
Is dit ook een optie?

https://www.mediamarkt.nl...3xBwN9EAQYASABEgIbcvD_BwE

Dit zou ik kunnen plaatsen in de 5.25 bay. Er zit bovenin geen fan die draait. Kan dit of moet er actieve air flow gericht zijn op de SSD?

• Room42
  • Niet online
Je hoeft de SSD niet actief te koelen. Gewoon een beetje ruimte er omheen is voldoende. Dus waarom sla je alle opmerkingen nou in de wind? Je wilt gewoon graag extra geld uitgeven? ;)

Je HDD is overigens 3,5", dus een 5.25" bracket gaat daar niet passen ;)

edit:
Maar serieus, leg die SSD gewoon daar op de bodem waar de HDD zat. Het lijkt er niet op dat je nu zo'n pimped game-PC hebt waarbij die met de looks een wedstrijd moeten winnen of zo. Dus pak het lekker pragmatisch aan.

[ Voor 60% gewijzigd door Room42 op 24-03-2019 16:22 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:28

br00ky

Moderator Harde Waren
Eens met wat hierboven is gezegd. Ik heb jaren zonder problemen de SSD gewoon los aan de SATA kabel laten bungelen. Helemaal niet vast gezet. Meer ghetto dan dat wordt het niet, maar het werkt prima.

• Room42
  • Niet online
Mocht je het echt niet verdragen, kun je hiertussen kijken en de allergoedkoopste 2.5"->3.5" bracket pakken om hem in de HDD-slede te monteren: Pricewatch zoeken: 2.5 3.5

[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 24-03-2019 16:27 ]

• rutgergron
Ik heb de SSD los in de bracket gelegd, bedankt voor de reacties. Wil altijd de veilige weg kiezen. Vandaar mijn vraag.
Pagina: 1