[suggestie] Aanpassing filter oplaadbare accu

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe draadloze muis. Helaas kan ik nu niet zo goed filteren als het gaat om de manier van opladen. Persoonlijk heb ik een sterke voorkeur voor muizen met AA batterijen, maar daar kan ik niet op filteren.

Het relevante filter: "Oplaadbare accu" is nu een radiobutton met een keus tussen ja en nee.

Ik denk dat het handiger zou zijn dit te veranderen naar een tickbox met de formfactor van de batterij. (AA, AAA, custom formfactor, ingebouwde batterij)

Ik denk dat hiermee een veel gerichtere keuze gemaakt kan worden

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Aangezien ik sinds kort muizen onder mijn beheer heb. Had ik afgelopen donderdag kort al even gekeken of het interessant is om dit als specificatie erbij te plaatsen. Het staat op mijn uitzoek/to-do-lijstje :)

“Do. Or do not. There is no try.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Mooi. Ik ben wel benieuwd!

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!