Gisteren mijn nieuwe PC in elkaar gezet, maar ik krijg mijn GPU met geen mogelijkheid aan het werken.
Werkte wel met mijn oude X79 mobo van gigabyte, maar daar moest ik wel de legacy option rom, deze optie vind ik nu niet meer terug. Als het goed is zou dit in CSM moeten zitten maar ik kan alleen other pci devices vinden voor legacy en daar staat expliciet bij niet video.
Ik heb CSM aan staan voor de Intel RAID controller op mijn hdd's.
IGPU werkt wel, en ook mijn oude GTX 680 doet het gewoon.
Ik heb niet het idee dat de GPU stuk is, de fans gaan draaien bij boot en ook de led op het ding (merk naam) werkt zoals normaal.
In de lijst met PCI devices staat hij ook met 3.0@16x. Andere PCI slot helpt ook niet.
Ik heb het idee dat ik een optie mis met betrekking to de option rom zoals bij mijn oude mobo, maar wat weet ik niet.
Specs:
I5 9600K
Gigabyte Aorus Pro WiFi - bios F9
Corsair Vengence LPX 16GB
Cooler Master ML240L
Cooler Master Silent Pro M2 1000 Watt
Inno 3D 1070 ti iChill X3
Werkte wel met mijn oude X79 mobo van gigabyte, maar daar moest ik wel de legacy option rom, deze optie vind ik nu niet meer terug. Als het goed is zou dit in CSM moeten zitten maar ik kan alleen other pci devices vinden voor legacy en daar staat expliciet bij niet video.
Ik heb CSM aan staan voor de Intel RAID controller op mijn hdd's.
IGPU werkt wel, en ook mijn oude GTX 680 doet het gewoon.
Ik heb niet het idee dat de GPU stuk is, de fans gaan draaien bij boot en ook de led op het ding (merk naam) werkt zoals normaal.
In de lijst met PCI devices staat hij ook met 3.0@16x. Andere PCI slot helpt ook niet.
Ik heb het idee dat ik een optie mis met betrekking to de option rom zoals bij mijn oude mobo, maar wat weet ik niet.
Specs:
I5 9600K
Gigabyte Aorus Pro WiFi - bios F9
Corsair Vengence LPX 16GB
Cooler Master ML240L
Cooler Master Silent Pro M2 1000 Watt
Inno 3D 1070 ti iChill X3