De Samsung Galaxy Tab S van mijn moeder heeft de laatste tijd oververhittingsproblemen. Hierdoor is de tablet niet meer te gebruiken. Er zijn wel dingen die je kan proberen, maar ze wilt gewoon een nieuwe tablet.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Een tablet van rond de 10"
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de €400,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ze logt ermee in op het werk om uren bij te houden, spelletjes en nog meer spelletjes.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Galaxy Tab S5e
Galaxy Tab A
Galaxy Tab S3
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik heb al zitten te zoeken. De tablet mag niet trager zijn dan de Samsung Galaxy Tab S. Ik denk dus dat een SD 4XX niet snel genoeg is, of zie ik dit verkeerd?
Is de Tab S3 nog een goede keuze, of is beter om aan te raden om te wachten op de S5E? Apple is niks voor haar.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Een tablet van rond de 10"
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de €400,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ze logt ermee in op het werk om uren bij te houden, spelletjes en nog meer spelletjes.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Galaxy Tab S5e
Galaxy Tab A
Galaxy Tab S3
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik heb al zitten te zoeken. De tablet mag niet trager zijn dan de Samsung Galaxy Tab S. Ik denk dus dat een SD 4XX niet snel genoeg is, of zie ik dit verkeerd?
Is de Tab S3 nog een goede keuze, of is beter om aan te raden om te wachten op de S5E? Apple is niks voor haar.