Youtube gehackt?

Pagina: 1
Acties:
  • 974 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik hoop dat ik ophet goede forum zit, zo niet misschien kunnen jullie mij doorverwijzen naar de juiste?

Ik log in via google chrome op mijn ipad en log in op mijn youtube account en kom vervolgens bij een video dat jacked heet en zie mijneigen kanaal niet meer, ben ik gehackt?

Ga ik via safari naar youtube of via de app dan krijg ik dit niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2019 09:02 . Reden: Extra info ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Je zit inderdaad niet in het goede subforum. Stoute Bugs is voor bugs binnen Tweakers. Ik weet eigenlijk ook niet waar dit soort topics wel moeten, maar heb het vooralsnog maar verplaatst naar het generieke softwareproblemenforum.

Voor wat betreft je probleem: je hebt effectief zelf al bevestigd dat je youtube account prima is, maar buiten je ipad om proberen zal ook handig zijn.
Ik zou het in je chrome zoeken. Wellicht heb je e.o.a. plugin geinstalleerd of zit je in een ander google-account daarin dan je normaal gesproken hebt.

Een account "hacken" is waarschijnlijk een enorme stap verder dan wat jou is overkomen. Als je domweg een zwak wachtwoord had of op een andere wijze dat wachtwoord (onbewust) hebt doorgegeven, zou het kunnen dat daar misbruik van is gemaakt. Maar dan zou je het bij alle routes naar Youtube moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk bedankt voor het meedenken, ik heb inmiddels google chrome van mijnipad verwijderd en wachtwoord gewijzigd, ik schrok me een hoedje vandaar, heb al eens een @live account gehackt gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:47

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Aangezien je Chrome alweer hebt verwijdert, kunnen we je niet verder meer helpen. Ik zal daarom uit voorzorg dit topic sluiten. Mocht je Chrome toch weer installeren op je iPad, test dan meerdere scenario's voordat je een nieuw topic opent, zoals o.a. op je computer inloggen met Chrome om te zien of je daar hetzelfde ziet, net als controleren of je extra add-ons hebt die dit mogelijk kunnen verklaren. Wees ook wat uitgebreider in je omschrijving. Je zag je eigen kanaal niet meer bij een specifieke video of helemaal niet? Dat soort informatie.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Dit topic is gesloten.