Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:35

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Google heeft deze app al in 2018 uitgefaseerd, maar door de één na laatste APK handmatig te installeren heb ik tot vorige week gebruik kunnen maken van het Weer-gedeelte (werd opgehaald bij weather.com). Dat werkt namelijk fantastisch: In één oogopslag grafieken van temperatuurverloop, regenkans en windsnelheid + richting. Hiermee kon ik dus perfect bepalen of ik die dag eropuit kon met de fiets, en zo ja, waarheen.

Dit bedoel ik:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qpQWH77DMSarbA3duCh3hBdq/thumb.png

Ondanks dat deze informatie van weather.com afkomstig is, wordt deze niet in de weather.com app getoond. Ook de Accuweather app geeft mij deze informatie niet.

Iemand een suggestie?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Beste antwoord (via SeatRider op 24-03-2019 11:28)

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:56
Weer in de Google Feed / Google Now geeft dezelfde informatie als hierboven. Misschien kun je die app gebruiken als vervanger?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• alex3305
Weer in de Google Feed / Google Now geeft dezelfde informatie als hierboven. Misschien kun je die app gebruiken als vervanger?

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Gebruik de app van het KNMI. Relatief onbekend, werkt enkel in de benelux en zeer uitgebreid. Zit ook veel 'verborgen' functies in. Een druk op het weer van een bepaald uur, een dag of een kaartjes teken bij de neerslag kaart geeft aanvullende informatie.
Druk je op het kaartje, krijg je ineens een buienradar met bijhorende tijds weergave en hoeveelheid regen.

[ Voor 63% gewijzigd door HerZon op 24-03-2019 10:54 ]

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:35

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
alex3305 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 10:16:
Weliswaar 1 of 2 kliks meer, maar dit is inderdaad prima!

Nederlands is makkelijker als je denkt

• alex3305
SeatRider schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:29:
[...]

Weliswaar 1 of 2 kliks meer, maar dit is inderdaad prima!
Zelf draai ik de Pixel Experience rom en daarbij heb je een klok/weer widget. Die kan ik dus aantikken vanaf mijn home screen. Dan hoeft het geen extra aanrakingen te kosten.