Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor school/studie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop ?
ik wil de laptop voor school gaan gebruiken en er vooral verslagen op gaan typen en films/series kijken. Ook wil ik erop internetten maar volgensmij kan dat op alles

Wat is je budget?
500€

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja, iedere dag in mijn schooltas en op vakantie. Op mijn school zitten niet zoveel stopcontacten

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
ik zoek vooral naar HP of acer. Ik sta natuurlijk altijd open voor alternatieven maar ben pas net bezig met wat alle specificaties betekenen. Ik heb ooit een Toshiba gehad die binnen een halfuur leeg was en verschrikkelijk heet en zwaar was. Ik heb nu alleen nog maar deze twee laptops gevonden: bit.ly/2CCshXu dan zou ik persoonlijk voor de 499€ gaan. Maar ik heb hier geen verstand van en zou ook niet zo goed weten hoeveel opslag genoeg is. Ik heb ook deze pricewatch: Lenovo V130-14 81HMS00B00 gevonden maar weet eigenlijk niet zo goed of dit iets is en ken het merk lenovo ook niet. Ben dus ook bang dat ik dezelfde fout maak als met mijn oude Toshiba laptop.
Uiteindelijk gaat mijn voorkeur toch uit naar Apple, wij hebben thuis een MacBook air uit 2013 en daar kan ik prima mee overweg

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2019 14:05 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 24-03-2019 18:09)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• jop42
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-05 15:06

Verwijderd

Topicstarter
Maar nou vraag ik me nog steeds af of het het waard is om een MacBook air uit 2015 e kopen voor 800€. We hebben er zelf ook een uit 2013 en ik kan veel beter omgaan met de Apple software

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:51
Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:15:
[...]