Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor school/studie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop ?
ik wil de laptop voor school gaan gebruiken en er vooral verslagen op gaan typen en films/series kijken. Ook wil ik erop internetten maar volgensmij kan dat op alles

Wat is je budget?
500€

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja, iedere dag in mijn schooltas en op vakantie. Op mijn school zitten niet zoveel stopcontacten

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
ik zoek vooral naar HP of acer. Ik sta natuurlijk altijd open voor alternatieven maar ben pas net bezig met wat alle specificaties betekenen. Ik heb ooit een Toshiba gehad die binnen een halfuur leeg was en verschrikkelijk heet en zwaar was. Ik heb nu alleen nog maar deze twee laptops gevonden: bit.ly/2CCshXu dan zou ik persoonlijk voor de 499€ gaan. Maar ik heb hier geen verstand van en zou ook niet zo goed weten hoeveel opslag genoeg is. Ik heb ook deze pricewatch: Lenovo V130-14 81HMS00B00 gevonden maar weet eigenlijk niet zo goed of dit iets is en ken het merk lenovo ook niet. Ben dus ook bang dat ik dezelfde fout maak als met mijn oude Toshiba laptop.
Uiteindelijk gaat mijn voorkeur toch uit naar Apple, wij hebben thuis een MacBook air uit 2013 en daar kan ik prima mee overweg

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2019 14:05 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 24-03-2019 18:09)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• jop42
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-05 15:06

Verwijderd

Topicstarter
Maar nou vraag ik me nog steeds af of het het waard is om een MacBook air uit 2015 e kopen voor 800€. We hebben er zelf ook een uit 2013 en ik kan veel beter omgaan met de Apple software

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:51
Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:15:
[...]

Maar nou vraag ik me nog steeds af of het het waard is om een MacBook air uit 2015 e kopen voor 800€. We hebben er zelf ook een uit 2013 en ik kan veel beter omgaan met de Apple software
:?

Je noemt in je openingspost niks over je voorkeur voor het werken met Apple, maar wel dat je voorkeur uit gaat naar een Acer / HP. Die 2 gaan niet samen :P

Lijkt me dus dat je eerst duidelijk moet hebben wat je nu precies wil; macOS of Windows. Aan de hand van die keuze zal je pas een schifting kunnen maken van laptops.

Join het GoT Pulse-Team!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:20

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:15:
[...]

Wel 300 euro uit willen geven voor een Apple product? Waarom niet ook 300 euro voor een windows product?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:43
Als je toch voor Windows kiest kijk dan ook even naar de aanbevelingen uit de best buy guide.

Verwijderd

Topicstarter
Leoon. schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:52:
[...]

Wel 300 euro uit willen geven voor een Apple product? Waarom niet ook 300 euro voor een windows product?
Met Apple kan ik beter omgaan, en als je een tweedehands koopt krijg je meer voor 800€ dan bij een nieuwe. Aangezien de waarde misschien omlaag gaat. Maar als het refurbished is de kwaliteit heel goed is

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-11 14:00
Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2019 @ 14:07:
[...]

Met Apple kan ik beter omgaan, en als je een tweedehands koopt krijg je meer voor 800€ dan bij een nieuwe. Aangezien de waarde misschien omlaag gaat. Maar als het refurbished is de kwaliteit heel goed is
Okay maar als je liever een Macbook wilt moet je daarnaar zoeken, dat is heel anders dan een Windows laptop van 500 euro. En zijn punt was meer, waarom een budget van 500 voor een Windows laptop maar wel 800 euro uitgeven aan een Macbook? Je hebt een budget of je hebt het niet ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verona27 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 14:33:
[...]

Okay maar als je liever een Macbook wilt moet je daarnaar zoeken, dat is heel anders dan een Windows laptop van 500 euro. En zijn punt was meer, waarom een budget van 500 voor een Windows laptop maar wel 800 euro uitgeven aan een Macbook? Je hebt een budget of je hebt het niet ;)
Klopt dat word toch maar een Windows. Is dit iets? Acer Aspire 3 A315-41-R3EB
pricewatch: Acer Aspire 3 A315-41-R3EB

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-11 14:00
Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:17:
[...]

Klopt dat word toch maar een Windows. Is dit iets? Acer Aspire 3 A315-41-R3EB
pricewatch: Acer Aspire 3 A315-41-R3EB
Opzich is dat een optie maar ik zou eerder voor de eerder genoemde Lenovo gaan, tenzij je graag een 15.6inch wilt maar als je de laptop iedere dag mee wilt nemen zou ik daar zelf niet voor gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Verona27 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:24:
[...]

Opzich is dat een optie maar ik zou eerder voor de eerder genoemde Lenovo gaan, tenzij je graag een 15.6inch wilt maar als je de laptop iedere dag mee wilt nemen zou ik daar zelf niet voor gaan.
Dan doe ik dat

Verwijderd

Topicstarter
Verona27 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:24:
[...]

Denk dat ik toch voor Windows ga. Vind de laptops mooier en werk toch beter met Windows aangezien We die op school ook gebruiken. Deze ziet er goed uit https://www.coolblue.nl/p...wift-3-sf314-56-5427.html

Ik heb ondertussen toch iets groter budget neergelegd aangezien ik er wel een paar jaar mee moet

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:26
Ziet er prima uit toch? Ga je de schoolperiode wel mee doorkomen.
Pagina: 1