Toon posts:

20gb wordt me een beetje weinig...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus van plan een nieuwe schijfje te kopen,
Met dualboot winxp en windows 98 en een zooi programma's en downloads is het snel vol,
moet vooral snel en ook stil zijn, net zoals de 20gb die er nu in zit (seagate ultra ata III rules :P )
Ik dacht er aan deze te gaan kopen omdat die vooral goedkoop is en of ie snel is vraag ik me dus alleen nog af (goed moet ie ook zijn natuurlijk..)
Dat vraag ik aan jullie, of raden jullie een ander schijfje aan voor rond de 400 gulden.

Verwijderd

wacht nog een maandje dan komt de Seagate Barracude IV uit en die zal voor 40GB hetzelfde kosten of misschien wat minder dan de III versie. Maar hijs veel stiller, door een speciale moter en hij is ook stuk sneller als de III versie door 40GB platters, hij zal ook de 60GXP voorbij fietsen. wachten waard dus

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 25 juli 2001 12:24 schreef -THaVinNY- het volgende:
wacht nog een maandje dan komt de Seagate Barracude IV uit en die zal voor 40GB hetzelfde kosten of misschien wat minder dan de III versie. Maar hijs veel stiller, door een speciale moter en hij is ook stuk sneller als de III versie door 40GB platters, hij zal ook de 60GXP voorbij fietsen. wachten waard dus
K, dan heb ik gelijk mijn nieuwe loonstrook :D

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:07
wat is er is met en IBM :?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 12:38 schreef ernst het volgende:
wat is er is met en IBM :?
Verklaar je nader??

Verwijderd

Kzou deze nemen, lekker snel en zeker niet te duur!!!

Verwijderd

Een vraagje:

Hoe kom je eigenlijk aan Windows XP? Moet je daarvoor beta-tester zijn?

• BurningSheep
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-12-2024
Ik weet een ding zeker, ik ga nooit meer een Seagate HDD kopen, teveel problemen mee gehad. Waarschijnlijk is het toeval en had het me net zo goed kunnen overkomen met ieder ander merk maar toch...

• BurningSheep
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-12-2024
Op woensdag 25 juli 2001 13:23 schreef ImaStar het volgende:
Een vraagje:

klein beetje off-topic misschien? :o

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Op woensdag 25 juli 2001 13:23 schreef ImaStar het volgende:
Een vraagje:

Daar moet je idd betatester of illegaal downloader voor zijn ;)

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 13:21 schreef eb170965 het volgende:
Kzou deze nemen, lekker snel en zeker niet te duur!!!
En persoonlijk zou ik daar toch even wat mee wachten tot de ibbms wat minder vaak als defect opduikelen...

Verwijderd

Neem géén seagate! :r :r Ik heb er zeer slechte ervaringen mee! BAD SECTORS het welbekende probleem en dan nog de head crash nee voor mij geen Seacrap! Geef maar lekker IBM of Maxtor! :9

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 13:34 schreef Ook het volgende:

[..]

Daar moet je idd betatester of illegaal downloader voor zijn ;)
Nou ... dan weet ik het wel ;)

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 13:48 schreef -VnCnT- het volgende:
Neem géén seagate! :r :r Ik heb er zeer slechte ervaringen mee! BAD SECTORS het welbekende probleem en dan nog de head crash nee voor mij geen Seacrap! Geef maar lekker IBM of Maxtor! :9
Dat bedoel ik dus. Dit soort kreten hoor je de hele tijd maar in postings is dat niet te zien. Intussen zijn er aanzienlijk meer postings die spreken over defecte ibm's en Maxtors dan over defecte Seagates.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 25 juli 2001 13:48 schreef -VnCnT- het volgende:
Ik heb er prima ervaring mee aangezien er nu ook al een seagate inzit :)
Snel en heeel stil, ik kan niet wachten op de IV versie, die is dus perfect stil, geluidloos :) en SNEL..

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-04 20:27
Als je zo tevreden bent over je huidige harde schijf; koop dan een ultra grote budget harde schijf voor storage. Die 20 GB is ruim voldoende voor 3 partities; twee voor de OS-en; 1 voor swapfile. En dan maak je na een schone installatie van XP en 98 een ghost image van je 20 GB harde schijf (blijft dan hooguit 1,5 GB van over) op de storage disk.

Verwijderd

seagate = goedkoop en vaak ook snel zat
maar die ik heb 9 schijven van hun gehad
3 zijn er nu al kapot
(3, 8 en 15 gig)
..
Pagina: 1