Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal voornamelijk gebruikt worden voor race simulators/games zoals F1 2018 en Assetto Corsa. Het plan is om 144hz 2560x1440 te kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1200 en 1500 euro. Graag zie ik een toelichting over de toegevoegde waarde van de samenstelling wanneer het budget wordt overschreden. Monitor wordt apart aangeschaft.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
3TB HDD en 500GB Samsung 840 EVO, ook de kast zal worden hergebruikt. Onzeker over de Corsair CX750M voeding, deze kampt waarschijnlijk met problemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval 16GB RAM.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia GPU, voornamelijk door de slechte ervaring met mijn huidige R9 290. Natuurlijk sta ik wel open voor samenstellingen met AMD componenten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast heeft geen glaspaneel, er hoeft dus niet geΓ―nvesteerd te worden in RGB. Natuurlijk moet het kleurthema van componenten redelijk gelijk zijn (geen modern art show
).
Ga je overklokken?
Niet op korte termijn, maar de optie mag er zeker zijn.
Wat verwacht je van ons?
Zo veel mogelijk bang-for-buck componenten. Natuurlijk mogen duurdere componenten aanbevolen worden wanneer dit een meerwaarde heeft.
Een eigen opzet met inspiratie van de Desktop Best Buy Guide Januari 2019
Bedankt voor het lezen van deze post! Graag zie ik de reacties tegemoet
De PC zal voornamelijk gebruikt worden voor race simulators/games zoals F1 2018 en Assetto Corsa. Het plan is om 144hz 2560x1440 te kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1200 en 1500 euro. Graag zie ik een toelichting over de toegevoegde waarde van de samenstelling wanneer het budget wordt overschreden. Monitor wordt apart aangeschaft.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
3TB HDD en 500GB Samsung 840 EVO, ook de kast zal worden hergebruikt. Onzeker over de Corsair CX750M voeding, deze kampt waarschijnlijk met problemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval 16GB RAM.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia GPU, voornamelijk door de slechte ervaring met mijn huidige R9 290. Natuurlijk sta ik wel open voor samenstellingen met AMD componenten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast heeft geen glaspaneel, er hoeft dus niet geΓ―nvesteerd te worden in RGB. Natuurlijk moet het kleurthema van componenten redelijk gelijk zijn (geen modern art show
Ga je overklokken?
Niet op korte termijn, maar de optie mag er zeker zijn.
Wat verwacht je van ons?
Zo veel mogelijk bang-for-buck componenten. Natuurlijk mogen duurdere componenten aanbevolen worden wanneer dit een meerwaarde heeft.
Een eigen opzet met inspiratie van de Desktop Best Buy Guide Januari 2019
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-9600K Boxed | € 279,45 | € 279,45 |
| 2 | MSI Z390-A PRO | € 128,85 | € 128,85 |
| 3 | Gigabyte GeForce RTX 2080 Windforce 8G | € 730,95 | € 730,95 |
| 4 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 52,- | € 52,- |
| 5 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 116,45 | € 116,45 |
| 6 | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 84,95 | € 84,95 |
| Totaal | € 1.392,65 |
Bedankt voor het lezen van deze post! Graag zie ik de reacties tegemoet
[ Voor 50% gewijzigd door MichaelMW97 op 24-03-2019 13:43 ]