Toon posts:

Kan mijn brander CD-Text branden?

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een Samsung 4speed brander. De Samsung SW-204.
Is het mogelijk om hier CD-Text mee tebranden, en hoe gaat dan in zijn werk? Ik heb namelijk een autoradio die dat ondersteunt. scheelt me weer veel gemartel om de cd-titels erin te zetten :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:19
site van fabrikant?

maar ik denk niet dat hij het ondersteund, volgensmij doen alleen plextor en sommige sony branders dat...

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-04 23:05

Yucko

One clown to rule them all !

met de meeste progjes kun je de features bekijken die je brander ondersteund .. ik zou daar eens kijken .. maar ik heb er eigenlijk een hard hoofd in

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Future
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
Als jouw brander cd-text ondersteunt dan kan het. Bij Nero heb je een optie om cd-text aan of uit te zetten. Ondersteunt jouw brander geen cd-text dan zal die optie er waarschijnlijk ook niet bij staan.

Blaat

Verwijderd

Kijk even met nero ofzo, die geeft bij de info over je brander meteen aan of je brander het ondersteund... Overigens, ik heb ook zo'n radio ja, en volgens nero ondersteund mijn brander ook cd-text (Plextor 8/2/20 SCSI :) ), maaruh, cd-text op m'n scherm.... never nooit nie... :(

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-04 22:13
Soms moet je brander voorzien worden van nieuwe firmware voor het gaat werken. Kijk idd eerst even op de site van de fabrikant. Vanuit Nero schijnt het makkelijk te zijn om met CD-text te werken (mijn brander kan het niet, dus ik weet dat verder ook niet)

ach...in een volgend leven lach je er om!

Pagina: 1