Toon posts:

8 MM naar vhs? kan dat? Waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op zolder twee 8 mm rolletjes gevonden. Ze dateren uit 1973 en 1970. Kan ik deze nog ergens laten omzetten? ik weet namelijk of ze nog goed zijn. Ze hebben vrijwel constant in het donker gelegen.

Weet iemand waar en hoe ik ze kan omzetten? Ik weet dat 8mm nog best oud is maar toch het lijkt me best leuk om te zien wat er op staat.

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

het kan zeker, maar het zal wel erg duur zijn. Probeer eens een profsionele fotograaf.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Als je een afspeelapparaat kunt regelen, kan ik hem in (bijna) elke gewenste media voor je wegschrijven; DV, HI8, VHS, SVHS enz... Mail me maar! :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Op woensdag 25 juli 2001 11:57 schreef Yarvieh het volgende:
http://www.wipbroos.nl/page11.htm
jammergenoeg staat de prijs van 8mm->VHS er niet bij.

Verwijderd

Topicstarter
Thx voor de reacties! :)

Hebben 8mm tapes ook een soort van houdbaarheids limiet?!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op woensdag 25 juli 2001 14:20 schreef Aphex-Twin het volgende:
Thx voor de reacties! :)

Hebben 8mm tapes ook een soort van houdbaarheids limiet?!
Hehe, en dan blijkt er echt niks zinnigs op te staan ofzo :+

Ik vond laatst ook nog een Betamax videoband, kan ik ook niet afspelen en heb geen idee wat er op staat.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Twee rolletjes Single of Double 8 film die 30 jaar geleden zijn opgenomen maar nog nooit ontwikkeld ???
Daar staat echt nix meer op......

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
Ik heb het laatst bij een fotograaf laten doen, 6 filmpjes van 3 minuten + band kostte geloof ik iets van 65 piek. Maar wel leuk om het weer eens terug te zien.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Ik neem aan dat ze niet ontwikkeld zijn, anders zou je toch zo kunnen zien wat erop staat?
Pagina: 1