Ik heb al wat research gedaan maar ik ben nog steeds niet helemaal zeker van mijn zaak. Daarom vraag ik om advies. Hieronder een lijstje met wat ik had bedacht.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gamen (1080 of hoger) en soms livestreamen (720p of hoger) op mijn toekomstige game pc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil rond de 1000 euro gaan uitgeven aan mijn game pc. Iets meer of minder mag natuurlijk ook.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil mijn SSD uit mijn huidige computer meenemen naar mijn toekomstige game pc. De SSD is een WD Blue (250 of 500 GB), de grootte weet ik niet precies omdat ik op dit moment geen toegang heb tot mijn computer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een harde schijf van 1 TB heb ik zeker wel nodig want met een 250/500 GB SSD ga ik het niet redden. Een goede processor en grafische kaart is natuurlijk nodig voor een game pc dus die heb ik ook nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur voor een videokaart gaat uit naar Nvidia en ik heb ook een voorkeur voor Intel processors. Ik sta open voor andere merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
RGB zou ik erg leuk vinden en ik wil een zwart/wit thema.
Ga je overklokken?
Ja, ik ga overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil een systeem waar ik moeiteloos met 60 fps+ op kan gamen met een resolutie van 1080p of hoger en regelmatig op kan livestreamen met een resolutie van 720p of hoger. De uitstraling van mijn pc vind ik belangrijk en daarom wil ik een zwart/wit thema dus er moet rekening gehouden worden met de kleur van de componenten. Ik hoef zeker niet het aller nieuwste te hebben.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-9600K Boxed | € 276,50 | € 276,50 |
| 1 | Gigabyte Z390 UD | € 116,- | € 116,- |
| 1 | Zotac Gaming GeForce RTX 2060 Twin Fan | € 380,39 | € 380,39 |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 38,99 | € 38,99 |
| 1 | Corsair Carbide Spec-06 TG RGB Zwart | € 77,- | € 77,- |
| 1 | Cooler Master 1-to-3 RGB Splitter Cable | € 11,99 | € 11,99 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 RGB Black Edition | € 38,10 | € 38,10 |
| 1 | G.Skill Trident Z RGB F4-3000C16D-16GTZR | € 123,50 | € 123,50 |
| 1 | Thermaltake Smart RGB 600W | € 46,99 | € 46,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.109,46 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gamen (1080 of hoger) en soms livestreamen (720p of hoger) op mijn toekomstige game pc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil rond de 1000 euro gaan uitgeven aan mijn game pc. Iets meer of minder mag natuurlijk ook.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil mijn SSD uit mijn huidige computer meenemen naar mijn toekomstige game pc. De SSD is een WD Blue (250 of 500 GB), de grootte weet ik niet precies omdat ik op dit moment geen toegang heb tot mijn computer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een harde schijf van 1 TB heb ik zeker wel nodig want met een 250/500 GB SSD ga ik het niet redden. Een goede processor en grafische kaart is natuurlijk nodig voor een game pc dus die heb ik ook nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur voor een videokaart gaat uit naar Nvidia en ik heb ook een voorkeur voor Intel processors. Ik sta open voor andere merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
RGB zou ik erg leuk vinden en ik wil een zwart/wit thema.
Ga je overklokken?
Ja, ik ga overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil een systeem waar ik moeiteloos met 60 fps+ op kan gamen met een resolutie van 1080p of hoger en regelmatig op kan livestreamen met een resolutie van 720p of hoger. De uitstraling van mijn pc vind ik belangrijk en daarom wil ik een zwart/wit thema dus er moet rekening gehouden worden met de kleur van de componenten. Ik hoef zeker niet het aller nieuwste te hebben.
[ Voor 0% gewijzigd door diondek op 23-03-2019 22:13 . Reden: Typefout opgelost ]