WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
move naar [forum=gad]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Ik heb deze camera ook en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben maar ik raad je wel aan
om er gelijk een compact flash kaartje bij te halen want in het interne geheugen gaan maar 6 a 7 fotos in de hoogste kwaliteit.
met een kaartje van 32Mb kun je 100 foto,s maken.Ook aan te raden is een setje Nimh batterijen van 1600 mAh want je batterijen zijn snel leeg. Verder een dijk van een camera FL 499 bij de kijkshop
om er gelijk een compact flash kaartje bij te halen want in het interne geheugen gaan maar 6 a 7 fotos in de hoogste kwaliteit.
met een kaartje van 32Mb kun je 100 foto,s maken.Ook aan te raden is een setje Nimh batterijen van 1600 mAh want je batterijen zijn snel leeg. Verder een dijk van een camera FL 499 bij de kijkshop
ziet er heel goed uit
wou hem vandaag ook halen maarja, was natuurlijk weer net uitverkocht
Verwijderd
In enschede had ik maandag de laatste uit de vitrine. 
Ik zie dat je uit Hengelo komt ben je mischien in Enschede bij de Kijkshop geweest.?
Ik zie dat je uit Hengelo komt ben je mischien in Enschede bij de Kijkshop geweest.?
AHHHHHH!!!!!!!!! Ik vandaag naar enschede met de trein en daarna naar de dixons: OOK UITVERKOCHTOp donderdag 26 juli 2001 00:04 schreef js962 het volgende:
In enschede had ik maandag de laatste uit de vitrine.
hm, had ik jouw reply nou maar ietsje eerder gelezen
ik heb hem idd trouwens ook bij de kijkshop zien liggen, maar hijs daar ietsje duurder... Bovendien zijn mijn ouders airmiles geil
<edit> ow oeps, zie dat je hem bij de kijkshop hebt gehaald, nouja boeie
Ik heb ook zo'n camera en ik moet zeggen hij bevalt best alleen foto's die binnen zijn genomen zijn wat minder.
Enkele foto's

Enkele foto's

Verwijderd
Probeer het eens in Duitsland daar zijn ze over het algemeen veel goedkoper met foto apparatuur.
Ik heb mijn Ixus 300 ook in Deutschland gekocht. Bij deze winkel in Gronau (vlak over de grens bij Enschede. Deze winkel zit een de grote K+K na het centrumpje van Gronau. Kijk op internet voor de prijzen en als het duurder in de winkel staat gewoon zeggen, krijg je hem voor die prijsOp donderdag 26 juli 2001 22:18 schreef js962 het volgende:
Probeer het eens in Duitsland daar zijn ze over het algemeen veel goedkoper met foto apparatuur.
Ik zie dat de Kodak 3200 er DM369 kost, dat is (volgens Babylon) Fl. 415,77 (je kunt er pinnen, dat kost je een kwartje extra
rm -r *
Maarre waar ik nu eigenlijk ook wel een beetje benieuwd naar ben wat vinden de mensen met de dure camera's van deze pics.
Ik heb zelf ook de DC3200 en hij bevalt mij best. zie de pics hierboven ^^^^^^^^^^
Ik heb zelf ook de DC3200 en hij bevalt mij best. zie de pics hierboven ^^^^^^^^^^
Pagina: 1