Mijn vraag
Ik zoek naar wat welk type sim abbo ik moet bestellen voor een elderly smartwatch.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Voor ouder wordende vader, die laatst gevallen is en uren lang niet meer kon opstaan heb ik een 'elderly'smartwatch besteld. hiermee kan hij (naast heleboel andere dingen) een sos bericht uitdoen.
hij gaat niet bellen met de watch, maar hij moet wel een sms bericht uit kunnen doen, ik weet ook niet hoeveel data de smartwacth gebruikt om eventueel gegevens over locatie door te geven, maar het zal niet veel zijn.
Dit is m: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.31194c4duQIG6O
(Wife tracker? :-))
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
in feite zijn er de volgende opties
1, prepaid :- doet het dacht ik 1 jaar lang, daarna moet je er weer krediet opzetten toch? Vanaf een tientje per jaar vermoed ik
2. Abbo : tja 10 eur per maand voor iets dat je nauwelijks gebruikt
3. Duo sim: eenmalig 30 eur bij Vodafone Echter: Als de ene kaart aan staat doet de andere het niet. Lijkt mij niet wenselijk. Beide moeten aan kunnen staan en werken.
4. Een duodata oid... ; niet handig hij moet ook kunnen SMSssen.
Kortom ik denk dat een prepaid het gunstigst is.
Klopt die redenering? Tips?
thx Dekay99
Ik zoek naar wat welk type sim abbo ik moet bestellen voor een elderly smartwatch.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Voor ouder wordende vader, die laatst gevallen is en uren lang niet meer kon opstaan heb ik een 'elderly'smartwatch besteld. hiermee kan hij (naast heleboel andere dingen) een sos bericht uitdoen.
hij gaat niet bellen met de watch, maar hij moet wel een sms bericht uit kunnen doen, ik weet ook niet hoeveel data de smartwacth gebruikt om eventueel gegevens over locatie door te geven, maar het zal niet veel zijn.
Dit is m: https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.31194c4duQIG6O
(Wife tracker? :-))
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
in feite zijn er de volgende opties
1, prepaid :- doet het dacht ik 1 jaar lang, daarna moet je er weer krediet opzetten toch? Vanaf een tientje per jaar vermoed ik
2. Abbo : tja 10 eur per maand voor iets dat je nauwelijks gebruikt
3. Duo sim: eenmalig 30 eur bij Vodafone Echter: Als de ene kaart aan staat doet de andere het niet. Lijkt mij niet wenselijk. Beide moeten aan kunnen staan en werken.
4. Een duodata oid... ; niet handig hij moet ook kunnen SMSssen.
Kortom ik denk dat een prepaid het gunstigst is.
Klopt die redenering? Tips?
thx Dekay99