Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

2 in 1 laptop icm studie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-11 19:53
Goedendag Tweakers

Als alles goed gaat begin ik straks na een “stage” van een half jaar op de ict afdeling met een opleiding (waarschijnlijk ict mbo 4).

Omdat ik dus straks met die stage begin heb ik een laptop nodig, zodat ik voor mijzelf werkwijzen kan noteren en makkelijk dingen kan opzoeken.

Nu zit ik al een langetijd aan de surface te denken maar ik weet niet of die prijs verhouding verstandig is. Mij lijkt het enorm handig om een laptop en tablet in 1 te hebben. Zodat je niet altijd een toetsenbord op je schoot hoeft te hebben

Op dit moment heb in thuis een iPad pro 10inch liggen waarmee ik vrijwel weinig tot niks doe. Ik wil deze iPad daarom ook verkopen en dat geld bijleggen bij een nieuwe laptop

Ik twijfel enorm tussen een surface boom 2 en een surface pro 6

Welke is aan te raden voor de volgende programma’s:
Vmware
Adobe illustrator
Arduino programmeer software
Vs.net
Office pakket

Ik ben zelf amper tot geen gamer. Maar de mogelijkheid om Sims 4 en citie skyline te kunnen spelen wil ik graag wel meenemen

Dus wat is de beste overweging of moet ik beter van het twee in 2 voor dit afstappen?

Alle reacties

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-10 08:14

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Ik zou eerst even bij je stagebedrijf navragen of het nut heeft een laptop aan te schaffen. Best kans dat je die laptop helemaal niet *mag* gebruiken daar omdat het tegen de bedrijfspolicy is.

Ook kans dat zij je een laptop ter beschikking stellen om je werk te doen.

Zonde om nu geld uit te geven aan iets dat je mogelijk helemaal niet mag gebruiken overdag.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-11 19:53
unezra schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 12:42:
Ik zou eerst even bij je stagebedrijf navragen of het nut heeft een laptop aan te schaffen. Best kans dat je die laptop helemaal niet *mag* gebruiken daar omdat het tegen de bedrijfspolicy is.

Ook kans dat zij je een laptop ter beschikking stellen om je werk te doen.

Zonde om nu geld uit te geven aan iets dat je mogelijk helemaal niet mag gebruiken overdag.
hmm, goed punt daar heb ik idd nog niet aan gedacht. Bedankt voor je inbreng.