"de beste tablets" updaten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:33
@WoutF

Ongeveer een jaar geleden is categorie: Tablets geüpdatet. Ondertussen zijn er twee iPad modellen sinds het 2017 model, nieuwe Samsung modellen en een Surface Go.

Misschien een idee om bij de volgende iPad review het eens te updaten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
Ik heb hem voor nu even weggehaald omdat hij inderdaad niet heel up-to-date is en we gaan kijken wat we de komende tijd met recent uitgekomen tablets kunnen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Is het geen idee ze allemaal weg te halen en eens een vergadering te beleggen intern wat jullie plannen ermee zijn? De enige die ik zo snel heb kunnen vinden die up to date is die van telefoons. SSDs is zwaar verouderd, en compact cameras zelfs nog ouder (granted, die veranderen lang niet zo snel als SSDs, maar toch, 4 jaar oud wordt wel erg oud). Laptops raden laptops uit 2015 aan, wat niet vreemd is, want ook dat is zijn laatste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
bump?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:35
Misschien een idee om dergelijke artikelen een houdbaarheidsdatum te geven zoals gedaan wordt bij artikelen in sommige knowledge base systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10 19:03

g0tanks

Moderator CSA
My-life schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:34:
Misschien een idee om dergelijke artikelen een houdbaarheidsdatum te geven zoals gedaan wordt bij artikelen in sommige knowledge base systemen.
Waarop baseer je die houdbaarheidsdatum dan? Standaard overal één jaar houdbaarheid o.i.d. opplakken lijkt mij weinig toevoegen. Voorspellen wanneer er nieuwe apparaten uitkomen lijkt me lastig.

Volgens mij is het belangrijk dat de publicatiedatum van het artikel duidelijk is. Iedereen kan dan bedenken dat een artikel uit 2017 waarschijnlijk niet meer de beste weergave is van wat er nu beschikbaar is.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:35
@g0tanks Na het jaar krijgen de auteurs een melding met de optie om de geldigheid met bijvoorbeeld een halve periode te verlengen.
Pagina: 1