Toon posts:

automatisch aanmelden lukt niet! (IUTFSA)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
voor degenen die zich afvragen wat die A betekent, Again :P

ok, vroger werkte het allemaal perfect, ik had tweakUI ingesteld op automatisch aanmelden. Werkte zonder problemen, heb ik op meerdere computers al gedaan met succes.

in netwerkeigenschappen staat dat er wordt aangemeld met "Client voor Microsoft Netwerken".

Maar sinds vandaag (ik heb gisteren een nieuwe pc toegevoegd aan het werk, ik weet niet of dat er iets mee heeft te maken) verschijnt dat inlogschermpje niet meer. Normaal verscheen dat ff en ging dat weg. Gevolg: nu wordt ik niet meer aangemeld. Daardoor zie ik de andere pc's niet in Netwerkomgeving.

Als ik de primaire aanmelding op "Windows aanmelding" zet, dan zie ik de andere pc's wel, en kan ik ook internetten.

Wat is er dan mis?? en kan ik het gewoon windows aanmelden laten staatn, of zijn er dan zaken die inet zullen werken?

thx

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:52
Op woensdag 25 juli 2001 11:36 schreef Jppr het volgende:
voor degenen die zich afvragen wat die A betekent, Again :P

ok, vroger werkte het allemaal perfect, ik had tweakUI ingesteld op automatisch aanmelden. Werkte zonder problemen, heb ik op meerdere computers al gedaan met succes.

in netwerkeigenschappen staat dat er wordt aangemeld met "Client voor Microsoft Netwerken".

Maar sinds vandaag (ik heb gisteren een nieuwe pc toegevoegd aan het werk, ik weet niet of dat er iets mee heeft te maken) verschijnt dat inlogschermpje niet meer. Normaal verscheen dat ff en ging dat weg. Gevolg: nu wordt ik niet meer aangemeld. Daardoor zie ik de andere pc's niet in Netwerkomgeving.

Als ik de primaire aanmelding op "Windows aanmelding" zet, dan zie ik de andere pc's wel, en kan ik ook internetten.

Wat is er dan mis?? en kan ik het gewoon windows aanmelden laten staatn, of zijn er dan zaken die inet zullen werken?

thx
probeer eens op alle pc windows aanmelding te installeren. Dan hoef je namelijk niet meer in te loggen!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
het kl*te is, de andere pc melden allemaal vlekkeloos aan met client voor microsoft netwerken, en ik dus niet meer.

nu wil ik dat wel proberen, maar dan snap ik het verschil niet tussen windows aanmelding, en die client voor ms netwerken...

edit:
tikfout

• Ramon
Op woensdag 25 juli 2001 11:48 schreef Jppr het volgende:
het kl*te is, de andere pc melden allemaal vlekkeloos aan met client voor microsoft netwerken, en ik dus niet meer.

nu wil ik dat wel proberen, maar dan nsap ik het verschil niet tussen windows aanmelding, en die client voor ms netwerken...
ik ook niet :D
maar de waarheid is dat ik hier twee pc'tjes in een netwerk heb met TCP/IP en de ene staat op windows aanmelding en de andere op client voor microsoft netwerken en tot nu werkt alles (FTP, HTTP, proxy, bestandsdeling) oke.

Verwijderd

Topicstarter
dus maakt het eigenlijk geen aardappel (:P) uit? iemand die het verschil wel kent? :)

oh ja, alle pc's in het netwerk draaien Win98 first edition

Verwijderd

Topicstarter
ok, nu blijkt het in orde te zijn. ik heb ff toch overgeschakelt naar windows aanmelding, reboot, bleek het toch niet te werken |:(

ff afgemeld om zeker te zijn (nog altijd met windows aanmelding). lukte dus niet, yterug naar microsoft ding, reboot, en automatisch melden ging terug.

opgelost dus.

• Ramon
Op woensdag 25 juli 2001 12:32 schreef Jppr het volgende:
ok, nu blijkt het in orde te zijn. ik heb ff toch overgeschakelt naar windows aanmelding, reboot, bleek het toch niet te werken |:(

ff afgemeld om zeker te zijn (nog altijd met windows aanmelding). lukte dus niet, yterug naar microsoft ding, reboot, en automatisch melden ging terug.

opgelost dus.
mooi zo! :)

Pagina: 1