Pricewatch product kan niet bezorgt worden (Amazon)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Ik kwam het volgende product tegen in de pricewatch: pricewatch unsorted: Satechi Satechi TYPE-C multimedia adapter space grijs (S...

Hierbij staat Amazon.de als verkooppunt. Helaas kan het product echter niet in Nederland bezorgd worden. Lijkt mij handig dat hij dan ook niet wordt opgenomen in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik geef deze even een tikje naar Pricewatch want ik weet niet zo goed wat hier de bug zou zijn (if any). Dit lijkt me in de eerste plaats namelijk meer een content-issue; Amazon zou gewoon geen producten moeten aanleveren die niet in Nederland beschikbaar zijn...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Product stond in unsorted, daar kunnen wij geen aanpassingen aan doen. Vandaar dat ik het product heb toegevoegd en op moment van schrijven staat Amazon er niet meer bij. Vanmiddag zal ik kijken of dat nog steeds zo is :)

“Do. Or do not. There is no try.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Amazon staat er in de nieuwe productlink wel weer tussen: pricewatch: Satechi Type-C Multi-Port Adapter 4K with Ethernet Grijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Bedankt, ik heb even een melding gemaakt.

Voor een volgende keer mag je het ook zo melden: Ga met je muis op de totaalprijs van het product staan, vervolgens krijg je een extra menu te zien met de optie ''onjuiste prijs melden'' :) Je kunt daar een verkeerd product, prijs of levertijd melden.

“Do. Or do not. There is no try.”