Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
RGB 140mm fan zonder controller, die met mijn moederbord en dus mystic lights aangestuurd kan worden.
Wat is je budget?
genoeg
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Weet niet of dit wel kan? Heb wel akasa led strips in mijn case die prima samen werken met mystic lights. Wil dus mits mogelijk een 140mm fan waarvan rgb gewoon door het moederbord gestuurd kan worden. Minder kabels en controllers nodig etc. Bestaat er zoiets ?
Ik zoek een?
RGB 140mm fan zonder controller, die met mijn moederbord en dus mystic lights aangestuurd kan worden.
Wat is je budget?
genoeg
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Weet niet of dit wel kan? Heb wel akasa led strips in mijn case die prima samen werken met mystic lights. Wil dus mits mogelijk een 140mm fan waarvan rgb gewoon door het moederbord gestuurd kan worden. Minder kabels en controllers nodig etc. Bestaat er zoiets ?