Splitter geluid met volumeregeling (DAC?)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• deter83
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:56
Ik zoek een?
Ik gebruik momenteel een splitter (gewoon 3,5mm 1x in 2x uit) om het geluid van m'n pc naar twee koptelefoons te splitsen. Ik heb echter een nieuwe koptelefoon met een andere impedantie, dus bij hetzelfde volume op de computer hoor ik bij de nieuwe bijna niks en bij de oude doen m'n oren pijn zo luid.

Ik zoek dus een splitter voor de geluidsoutput van m'n PC, waarbij ik het volume van beide koptelefoons apart in kan regelen. Ik kan het alleen niet vinden.

Wat is je budget?
50-100€, afhankelijk van de verdere functionaliteiten.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
PC met beyerdynamic-dt-990-pro en een Sony koptelefoon (3,5mm). Heb voor beiden een verloopje naar reguliere 6,4mm

thanks voor het meedenken

Alle reacties

• deter83
Oh wauw, dat is precies wat ik zoek! was blijkbaar te moeilijk aan het denken met DAC enzo... :o Thanks

• deter83
Ok, heb bovenstaande splitter besteld en getest, helaas is de kwaliteit dermate slecht dat alleen bij vol volume het geluid enigszins okee klinkt. Bij dempen met de volume knop op de splitter (wat juist de heel functie zou moeten zijn) wordt het volume amper lager, maar klinkt het blikkerig en slecht.

Iemand nog andere suggesties?

• Nuccie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Sorry dat de kwaliteit niet goed is, hopelijk kun je het retour zenden.
Zou je hier wat mee kunnen dan:
https://www.bax-shop.nl/s...-4-kanaals-passieve-mixer

Wel even naar de productspecificaties kijken of het werkt met je bestaande apparatuur.