Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Motion blue PC edition / RetroArch / Emulation Station

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Ataric
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 10-07 13:04
Topic kan worden verwijderd, ik heb deze in een andere subforum geplaatst

Ik heb nu een aantal emulatie software pakketten gedownload en geïnstalleerd. Met Emulation Station kwam ik helaas niet ver. Met Motion Blue een stuk verder, alleen krijg ik daar geen C64 te zien...

Wat ik wil doen is het opzetten van een Windows based systeem met daarop games van Playstation 1 en 2, Snes, oude pc games, Commodore 64...

Ik zou graag wat hulp willen krijgen zodat ik dus met o.a. Motion Blue C64 spellen kan zien in het menu.. Ik weet dat ik een paar aanpassingen moet doen en heb dit ook gedaan, het gekke is, de map c64 staat er niet maar in de documentatie staat die er wel tussen....

Ik wil een i3 met 2 gb geheugen uiteindelijk gebruiken om dit als game machine in te stellen.... Later (heel veel later) wellicht een RetroPie kopen en daarop verder gaan, maar eerst dus wat ik al in huis heb : een pc

Het lijkt me niet de bedoeling dat ik directe links ga plaatsen hier, ik weet ook niet of die sites van Motion Blue legaal zijn

Vraag in het kort:
* Hoe krijg ik C64 werkend in BM Pc Edition
* Zijn er andere (betere emulators voor de pc)
* Waar moet ik vooral op letten als ik de boel moet instellen om dingen überhaupt werkend te krijgen

Ataric wijzigde deze reactie 22-03-2019 16:43 (3%)

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True