Hallo, iemand ervaring met Chromecast op NR676, ik krijg de mijne niet aan de praat. Receiver verbonden d.m.v. van vaste lan verbinding.
Jan.
Jan.
Chromecast zit in de 676Efranssnarf schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 12:43:
Je Chromecast heeft wel wifi nodig ook al is je receiver bekabeld.
En wat meer info is handig wat heb je nog meer aan netwerk enz
Je receiver hoeft niet op de wifi, maar je Chromecast.... heb je wel de googel home app gedownload op je telefoon om de chromecast in te stellen?jquist schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:17:
Even gecheckt, nieuwste software, met Wifi zegt de receiver geen verbinding (wel 71%) signaal en connectie met Wifi. (ethernetcablenot plugged in)
flapdrol85 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:23:
[hoe connect ik de ingebouwde Chromecast apart op Wifi terwijl de receiver bekabeld is??...]
Je receiver hoeft niet op de wifi, maar je Chromecast.... heb je wel de googel home app gedownload op je telefoon om de chromecast in te stellen?
Ik kan de verwarring begrijpen, een Topic Start in deze vorm is namelijk erg karig en biedt niet de informatie die nodig is om dit issue te kunnen trouble shooten. Ik ga dit topic dan ook sluiten en @jquist vragen om het topic opnieuw te openen en dan meer informatie te geven zoals ook in Het algemeen beleid #quickstart beschreven.groggy schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:56:
mensen de chromecastfunctie zit ingebouwd in de receiver. Het is niet de losse hdmi stick!
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq