"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
bevestigingclipjes zijn van aluminium denk ik he.
probleem dus. iemand anders een idee?ja
ik bedoel... ik heb van die bevestigingsclipjes die je met een schroevedraaier naar beneden drukt, bij mij komen die echt niet tegen het moederbord aan hoor...Op woensdag 25 juli 2001 11:29 schreef siggy het volgende:
bevestigingclipjes zijn van aluminium denk ik he.
[..]
probleem dus. iemand anders een idee?
vandaar die vraag...
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Als die clipjes echt je moederbord raken, doe je het nogal onhandig. En als je het nogal onhandig doet, doe je er misschien verstandig aan om dat deel van je moederbord wat je met die clip kunt raken, af te plakken met gewoon doorzichtig plakband. Dat geleidt natuurlijk geen stroom en je clipje glijdt makkelijker tot waar-ie uit moet komen, zonder beschadigingen aan je moederbord.
ach...in een volgend leven lach je er om!
GOD Osiros bedankt!
de oplossing!
en ja ben nogal onhandig met kleine dingetjes
de oplossing!
en ja ben nogal onhandig met kleine dingetjes
alle nieuwe asus borden zijn voorzien van een stripje plastic aan beide zijde van de bevestings nokjes en ze zijn er achter gekomen om bij sommige borden ze processor socket te draaien zodat de belangrijke sporen naar de processor niet meer onder de bevestigings nokjes gaan
kan ik dat plakband dan ook laten zitten o mot dat er weer af?
Hoort dit niet bij Processors, Mobo's & Geheugen
niks zinnigs te melden?
dan ga weg!
dan ga weg!
ja, want het geleid geen stroomOp woensdag 25 juli 2001 16:55 schreef siggy het volgende:
kan ik dat nu laten zitten?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
ok bedankt
Verwijderd
Beetje voorzichtigheid is wel nodig bij die collers plaatsen, alheowel je het soms met zoveel lompe kracht moet doen om het erop of eraf te krijgen
Je kunt ook zo lekker uitschieten met een schroevendraaier
toch zou ik dat plakband niet laten zitten kan waarschijnlijk wel erg warm worden als je een thunderbird boven 900 hebt. Gewoon even eraf halen is het beste denk ik. Voordat je een smeulend stuk plastic op je mamaplank hebt zitten.
gewoon voorzichtig zijn en er kan niets gebeuren!Op woensdag 25 juli 2001 17:46 schreef amd_ruluzzz het volgende:
Je kunt ook zo lekker uitschieten met een schroevendraaier
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Pagina: 1