Vraag

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:25
Ik heb voor mijn kids gisteren elk een Point of View tablet besteld via Bol.com.
Dit zijn nieuwe tablets in een bundle, 10,1 inch met bt oordopjes (alieexpress variant) en een hoesje voor 90 euro/stuk.

Op zich prima voor de kids met 2GB ram en 32GB opslag. Ik kan echter nergens iets vinden over tablets van Point of View. Er staan op Bol.com varianten met Android 6 en zelfde tablets met Android 7 (enige verschil is de bundel en de hoeveelheid geheugen/opslag). Ik ga er dus voorzichtig vanuit dat ik deze kan updaten van 6 naar 7.

Ik ben vooral erg benieuwd of er mensen zijn die deze tablets kennen of bekend zijn met roms die hierop kunnen werken indien updates uitblijven?

Alle reacties

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-09 16:48
Je kan nergens iets vinden..
Misschien moet je om te beginnen eens naar de website gaan?

http://www.pointofview.eu/

ook kan je hen gewoon bellen of mailen met je vragen:

Tel: +31 (0) 40-2629292

support@pointofview.eu

• JDV808
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 15:54
Ik heb thuis zo´n ding een keer ergens gratis gekregen bij een abonnement. Updates zou ik niet verwachten en werkende custom roms kon ik destijds nergens vinden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zou niet teveel op support/updates/upgrades rekenen. Eigenlijk heb je verouderde software in huis gehaald met alle beveiligingsissues van dien. Ik zou ze eigenlijk niet aan je WiFi hangen. Als je een gastennetwerk hebt, is dat nog de meest veilige optie.

Dit spreekt ook boekdelen:
Due to problems with our server, our downloads page is offline until further notice. For drivers and downloads for your products, please contact us at: support@pointofview.eu

[Voor 32% gewijzigd door Room42 op 22-03-2019 12:00]

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:25
Room42 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:59:
Ik zou niet teveel op support/updates/upgrades rekenen. Eigenlijk heb je verouderde software in huis gehaald met alle beveiligingsissues van dien. Ik zou ze eigenlijk niet aan je WiFi hangen. Als je een gastennetwerk hebt, is dat nog de meest veilige optie.
Android 7 verouderd en vol beveiligingsissues... juist ;w Dan belt wel een heel groot deel van NL met een security issue tegenwoordig.
Daarnaast maak ik me geen zorgen om creditcardgegevens van mijn kids (10 en 7 jaar oud). Het hele
Eigenlijk heb je verouderde software in huis gehaald met alle beveiligingsissues van dien. Ik zou ze eigenlijk niet aan je WiFi hangen
zal ik dan ook als niet geschreven beschouwen want dat slaat nergens op.

Was eigenlijk gewoon benieuwd of er nog ergens roms te vinden zijn zoals dat vroeger met tablets van PoV ook het geval was... sterker nog, toen raadde men eigenaren van oa. Yarvik tablets en Kruivat tablets etc. aan om de rom van PoV te installeren omdat die beter was.

@boyette die had ik inderdaad gevonden maar daar staat bar weinig op. Het enige wat daaruit blijkt is dat deze tablets zeer waarschijnlijk chinese tablets zijn die door PoV branded zijn. Dat zou betekenen dat deze mogelijk door meerdere merken verkocht wordt.

[Voor 10% gewijzigd door Gadgeteer op 22-03-2019 12:05]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nou, vooruit. Ik dacht eigenlijk dat 7 al ouder was, maar die is zo te zien nog supported :)
Maar dan zal het dus vooral aan de fabrikant of de community liggen of er nog security updates komen.

[Voor 36% gewijzigd door Room42 op 22-03-2019 12:13]

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee