USB-C Monitoren voor bedrijf

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-10 12:42
Hallo allemaal,

Hoop dat ik in de juiste topic deze vraag stel.

Voor mijn werk heb ik de uitdaging geaccepteert betreft het vervangen van alle monitoren.

Echter hanger er aantal voorwaarden aan.

USB-C Docking aansluiting omdat de Dell Latitude laptops hier in het pand een usb-C aansluiting hebben en is super handig als je geen aparte docking station hoeft neer te zetten.

liefst ≥ 24" , 1 x 27"+ of 2 x 24"
Monitor moet ethernet aansluiting hebben..
Laptop kunnen opladen dmv usb-c
Muis & Toetsenbord kunnen aansluiten op monitor

En moet een zakelijk/modern uitstraling hebben.

Iemand enig idee ??? wat gebruiken jullie op werk?

Alvast bedankt.

Groet,
Firro

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Ik heb even in de pricewatch gekeken, maar op ethernet aansluiting is niet te filteren (of ik zie iets over het hoofd).

Wellicht dat hier: categorie: Monitoren iets tussen zit?

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ik denk dat het goedkoper is om standaard monitoren te nemen en er Dell D6000 docking stations aan te hangen. Iets om over na te denken :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Meester_J
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-10 19:43
Hooglander1 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:26:
Ik denk dat het goedkoper is om standaard monitoren te nemen en er Dell D6000 docking stations aan te hangen. Iets om over na te denken :)
Ah, ik heb zo'n D6000 voor mijn neus staan. Elke ochtend 1 x usb-c kabeltje in mijn laptop, en klaar:
-> laadt op
-> Ethernet
-> Toetsenbord en muis
-> 3 x scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:31
Waarom moet dat in het beeldscherm zitten? Hier gebruiken zo zoiets: pricewatch: iTEC USB 3.0 HD Video Docking Station

USB dockingstation, kun je elke monitor op aansluiten. Je hebt ze ook met 2 video uitgangen, maar dan moet je zelf even verder zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-10 10:15

HKS-Skyline

Vroooom ?

Deze heeft volgens mij alles dat je wilt hebben;
pricewatch: Philips 258B6QUEB/00 Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:19

The Eagle

I wear my sunglasses at night

2x24" Full HD neerzetten, overal. Losse USB C docks, alles van Dell. Kost je ca 300 euro per werkplek. Monitoren met ingebouwde docks zijn _duur_ en is allemaal onnodig. Losse componenten maakt je ook flexibeler in vervanging bij een kapotte. Bovendien hebben die USB-C docks van Dell een aansluiting dat je ze ook als gewoon USB3 dock kunt gebruiken. Dus ook aan een niet-Dell laptop hangen en je eigen voeding gebruiken.

Kosten: ca 150 per monitor, ca 150 per USB-C dock. ca 300 - 350 per werkplek dus afhankelijk van de korting bij Dell.

Overigens zijn die docks, of ze nou van Dell, Aten of whatever producent zijn, allemaal voorzien van DisplayLink hardware. Driver werkt out of the box met windows 10. Qua merk maakt het dus niet uit. Qua support en garantie wel.

Having said that: wat handig is voor sommigen, is knap irritant voor velen. Vorige klant had ook van die USB-C docks. Maar de helft kon niet gebruikt worden omdat de vorige batch Dell laptops (nog) geen USB C had. Dus adapter nodig. Which reminds me: je wilt minimaal 2 stopcontacten per werkplek - OP de desk.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-10 12:42
idd, ik vraag me nou wel af of je hier een tweede monitor op kan aansluiten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-10 10:15

HKS-Skyline

Vroooom ?

firro schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 11:40:
[...]

idd, ik vraag me nou wel af of je hier een tweede monitor op kan aansluiten :?
Nee, ik ben bang dat je voor een dual monitor setup bent aangewezen op een externe dock of een 2e kabel naar de laptop.

Dell heeft zelf ook een optie, maar dit zal incl monitoren duurder uitvallen per werkplek;
https://www.centralpoint....-g-art-d6000-num-7439623/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 12:46
ik bestel hier op het werk voor mij en mijn collega's ook altijd de Dell Docks.

Gewoon 2x 24 inch of wat dan ook met displaypoort en dan met de docking aan je laptop.

Dell Universal Dock D6000

De D6000 dock is een hybride oplossing oftewel een combinatie tussen de WD-15 en D3100. Het maakt gebruik van usb-c en of usb3.0 via displaylink. Dit zou een oplossing zijn wanneer je flexplekken hebt en niet alle devices over usb-c beschikken.

Werkt echt perfect, pricewatch: Dell Universal Dock D6000 - EU

[ Voor 27% gewijzigd door Knee-Buckler op 22-03-2019 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:19

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dat ding idd. heb er thuis ook eentje, kan ik serieus echt alles zo aanhangen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pruiter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 13:15
Wij hebben hier op het werk deze monitoren:
pricewatch: Philips 241B7QUPBEB Zwart

Ze zijn voorzien van een DP-out waardoor je via displayport kunt doorlussen naar een 2e scherm en hebben de gewenste ehternetaansluiting (gebruiken wij overigens niet).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/13AY1EoRePrciYRBjva02jNhnx8=/i/2001719485.jpeg

Werkt voor mij ideaal: 1 kabeltje inpluggen en alles is aangesloten en mijn laptop wordt opgeladen.
Pagina: 1