Toon posts:

Duur van aanmelding Clanbase

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Maandag heb ik de clan aangemeld op Clanbase. Ik zou binnen 24 uur een email krijgen met daarin de gebruikersnaam en het paswoord. Ik heb helaas nog steeds niets ontvangen. Is dit normaal dat je zolang moet wachten, of denken jullie dat er iets mis is gegaan? Ik kan natuurlijk nu niet opnieuw gaan aanmelden, anders word ik straks nog gebanned wegens spam :'(

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-02 21:28

Rexomnium

Vincam aut moriar

Moet vaak al binnen 24 geregeld zijn. Had je wel een goeie site voor je clan?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-02 22:29
Normaal is dit wel binnen een dag geregeld, misschien omdat het vakantie is ofzo? Of je hebt iets verkeerd ingevuld.

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben zeker een goede site, maar verdomme....ik zal nog eens invullen dan :(

Krijg er bijna tietjes van :'(

Verwijderd

Als de aanmelding wordt afgewezen krijg je een mail met de reden (bv site erg amateuristisch e.d.)

Duurt vaker wat wel langer dan 24uur, dus vraag het anders gewoon ff aan de adjes daar!

Verwijderd

ik heb ff voor je gekeken, je moet als het goed is een mailtje hebben gehad ondertussen, zo niet, reg je dan ff opnieuw

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Omdat het zolang duurde heb ik me voor de tweede keer aangemeld en toen kreeg ik wel meteen een bevestigingsmail :) Dank U wel clanbase ;) want zo had ik natuurlijk nog tot Unreal Warfare kunnen wachten :P
Pagina: 1