Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerFan
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13-03-2021
hoe stel ik de vingerafdrukscanner in???
...

Xiaomi toestel Pocophone f1 met allerlaatste updates per 21-03-19
...

handleiding zorgvuldig opgevolgd bij instellen steeds weer de tekst: opnieuw beginnen, kan vingerafdruk niet toevoegen en sensor schoonmaken en opnieuw beginnen

heb alles geprobeerd maar t werkt niet

oplossing advies met stappenplan graag!
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:39
RogerFan schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 20:02:

heb alles geprobeerd maar t werkt niet
Kun je omschrijven wat je hebt geprobeerd? Alles geeft veel ruimte voor aannames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerFan
ik beschrijf zojuist dat ik met het ingeven van vingerafdruk het gehele programma uitvoerig heb doorlopen
dus vinger op sensor en na korte trilling verwijderd. dit aantal keren herhaald, de teksten die dan verschijnen som ik zojuist op in vraag van 20.02 uur heden 21 maart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerFan
is er een nl handleiding. kan nergens vinden op internet wegens te rescent op de markt gekomen pocophone f1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57
@RogerFan Wat @Mother_lepard is dat je aangeeft 'van alles' geprobeerd te hebben, maar aan 'van alles' hebben we dus niet zoveel. Het is dus handig om exact uit te leggen welke stappen je hebt uitgevoerd en op welke plek je dit gedaan hebt. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Daarnaast leest je tekst wat makkelijker als je de zinnen wat leesbaarder opschrijft. Maak dus gebruik van hoofdletters en komma's.

Dat gezegd hebbende. Ik kan uit je tekst opmaken dat je via de standaard manier een vingerafdruk hebt proberen toe te voegen. Dus via 'Instellingen' -> 'Beveiliging' -> 'Vingerafdruk', maar dat je daar allerlei foutmeldingen krijgt. Klopt dat?

Het kan zijn dat je vinger gewoon niet te scannen valt, bijvoorbeeld door te veel eelt of beschadigingen. Heb je al een andere vinger geprobeerd? Of iemand anders zijn vinger?

Mocht dat ook niet werken, kan je nog overwegen om een factory reset uit te voeren. Mocht ook dat niet helpen, zal hij wellicht kapot zijn en moet je het toestel aanmeldingen voor reparatie.