Sinds gisteren heb ik het probleem dat mijn laptop wel internetverbinding heeft maar bijna geen enkele website kan laden (enkel fb en youtube werken) en ook spotify, steam, LoL client zeggen dat ik offline ben. Ik zit op kot en mijn laptop is via een ethernetkabel verbonden aan het netwerk, maar zelf kan ik dus niet aan de router. Ik heb al de drivers geüpdatet en ook nieuwste versie van windows geïnstalleerd. Ik heb ook al het netwerk van privé naar openbaar gewijzigd en ook omgekeerd. Vreemd genoeg werkt mijn internet soms plots wel weer normaal. Het wisselt dus wat af en weet niet echt hoe ik er iets kan aan doen. Ik pruts meestal wat met instellingen tot het plots weer werkt. Het viel mij op dat mijn netwerk plots ‘netwerk 3’ heette, terwijl het normaal ‘netwerk 2’ heet. Maar momenteel werkt mijn internet normaal en zit ik op netwerk 3 dus dat is ook niet direct een mogelijk antwoord. Wanneer ik mijn laptop met wifi verbind werkt alles normaal.
Iemand een idee hoe dit zou kunnen komen? Ik had hier voordien nooit problemen mee.
Iemand een idee hoe dit zou kunnen komen? Ik had hier voordien nooit problemen mee.