Voor de zaak hebben ik voor 2 collega's beide 3 nieuwe monitoren besteld, namelijk de https://tweakers.net/pric...-u2419h-zilver-zwart.html
Nu hebben deze de mogelijkheid tot Displayport MST, wat mij heel mooi leek.
Beide werkplekken hebben een Dell computer.
Op 1 werkplek staat een OptiPlex 3050, waarbij Displayport MST perfect werkt, maar op de andere werkplek, waar een OptiPlex 3040 werkt MST maar tot 2 schermen.
Als ik dan kijk naar de onboard GPU (Intel HD Graphics 530) van deze plek zou deze volgens de specifiacties 3 beeldschermen moeten kunnen aansturen, maar toch werkt dit niet.
Het 3e beeldscherm word wel herkend, maar staat in Windows in het grijs.
Ik was in de veronderstelling dat deze ook 3 schermen aan zou moeten kunnen, maar dit werkt toch niet, kan iemand mij vertellen wat ik fout doe?
Nu hebben deze de mogelijkheid tot Displayport MST, wat mij heel mooi leek.
Beide werkplekken hebben een Dell computer.
Op 1 werkplek staat een OptiPlex 3050, waarbij Displayport MST perfect werkt, maar op de andere werkplek, waar een OptiPlex 3040 werkt MST maar tot 2 schermen.
Als ik dan kijk naar de onboard GPU (Intel HD Graphics 530) van deze plek zou deze volgens de specifiacties 3 beeldschermen moeten kunnen aansturen, maar toch werkt dit niet.
Het 3e beeldscherm word wel herkend, maar staat in Windows in het grijs.
Ik was in de veronderstelling dat deze ook 3 schermen aan zou moeten kunnen, maar dit werkt toch niet, kan iemand mij vertellen wat ik fout doe?