In het verleden heb ik veel PCs gebouwd, maar voor de laatste 3-4 jaar heb ik mijn kennis niet up-to-date gehouden. Ik wil straks twee nieuwebuilds maken voor ik en mijn man. (en sorry voor mijn Nederlands, als iets niet duidelijk is!)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik ga hier meestal gamen. Wij speel heel veel games (alles van WOW/ESO/GW2 naar AC, RE2 maar geen FPS spelen). wij wil alles op een hoog prestatie spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
omdat ik twee systeemen moeten bouwen wil ik ongeveer maximaal €1500 per pc, maar als het een beetje hooger is en veel beter dan kan ik dat aanpassen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niks, mijn oude PC wordt een server dus
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb nooit een top of the range videokaart gekocht, altijd iets mid-range, dus wil ik dit keer voor en hele goede
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
wil nieuwe spelen op hoog (60+) FPS spelen met 1080 res
Ga je overklokken?
als het makkelijk is dan ja, maar hoeft niet
Wat verwacht je van ons?
ik wil graag commenten krijgen op mijn voorstel build, is er iets dat beter of goedkoer kan ziijn met hetzelfde prestaties. Iets dat ik heb gemist of vergeten? wat zou jou anders kiezen? alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik ga hier meestal gamen. Wij speel heel veel games (alles van WOW/ESO/GW2 naar AC, RE2 maar geen FPS spelen). wij wil alles op een hoog prestatie spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
omdat ik twee systeemen moeten bouwen wil ik ongeveer maximaal €1500 per pc, maar als het een beetje hooger is en veel beter dan kan ik dat aanpassen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niks, mijn oude PC wordt een server dus
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb nooit een top of the range videokaart gekocht, altijd iets mid-range, dus wil ik dit keer voor en hele goede
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
wil nieuwe spelen op hoog (60+) FPS spelen met 1080 res
Ga je overklokken?
als het makkelijk is dan ja, maar hoeft niet
Wat verwacht je van ons?
ik wil graag commenten krijgen op mijn voorstel build, is er iets dat beter of goedkoer kan ziijn met hetzelfde prestaties. Iets dat ik heb gemist of vergeten? wat zou jou anders kiezen? alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 321,- | € 321,- |
| 1 | MSI X470 Gaming Plus | € 123,50 | € 123,50 |
| 1 | MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G | € 559,- | € 559,- |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home (alle talen) 32/64bit, Retail | € 123,95 | € 123,95 |
| 1 | Cooler Master MasterLiquid ML240L RGB | € 59,05 | € 59,05 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2666C16 | € 95,45 | € 95,45 |
| 1 | Corsair RM850i | € 149,89 | € 149,89 |
| 1 | Samsung 860 EVO 1TB | € 150,05 | € 150,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.581,89 | |