Juiste VESA-beugel voor over stopcontact?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:29
Mensen, ik ben op zoek naar een muurbeugel voor mijn 32" curved monitor.
Normaal gezien zou ik dit zelf nog wel kunnen vinden maar ik zit met een klein dilemma.

Het liefst wil ik mijn monitor recht tegen de muur aan hebben met een mogelijkheid tot kanteling en draaien.
Echter zit er precies in het midden van mijn bureau en scherm een stopcontact.

Weten jullie of er bepaalde adapters zijn of muurbeugels die ik rondom het stopcontact kan plaatsen zonder de beugel aan de voorkant te zien?

Een plaatje zegt meer als 1000 woorden dus bij deze:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/q2eK99W.png

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:06
Wellicht kan je afstandsbouten gebruiken om de beugel verder van de muur te monteren?

[ Voor 4% gewijzigd door hk12nl op 21-03-2019 13:10 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:15
Je zou ook een wit meubelpaneel kunnen nemen, daar een uitsparing in maken voor je stopcontact, bevestigen aan je muur en daarop een beugel monteren.

Wat ook een mogelijkheid is, is je frontplaat van het stopcontact verwijderen, dan een plaat over alles zetten waarop je een beugel monteert en een opbouwstopcontact die niet in het midden zit. Aan de achterkant van de plaat frees je een ruimte voor de kabel richting stopcontact en deze bevestig je daar met van die "wago" klemmen op de nul en fase, zodat het openliggende stopcontact niet aangesloten is. Mocht je terug moeten naar de originele situatie is dat ook zo geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bovenstaande zijn goede opties!
Iets anders kan nog zijn zo'n soort mount naast je wandcontactdoos, maar wellicht heb je dan meer kans dat deze zichtbaar wordt.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/2126/9915/products/Startech_Wall_Mount_Monitor_Arm_-_Dual_Swivel_-_For_VESA_Mount_Monitors_Flat-Screen_TVs_up_to_27in.jpg?v=1535586742

Of een hele simpele mount net naast de doos, ik weet niet in hoeverre je kan/wil schuiven met je scherm/zitpositie.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0288/9904/products/PH-MT-9110_front-left.jpg?v=1445653972

[ Voor 27% gewijzigd door Cheesy op 21-03-2019 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:29
Cheesy schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 13:28:
Bovenstaande zijn goede opties!
Iets anders kan nog zijn zo'n soort mount naast je wandcontactdoos, maar wellicht heb je dan meer kans dat deze zichtbaar wordt.

[Afbeelding]

Of een hele simpele mount net naast de doos, ik weet niet in hoeverre je kan/wil schuiven met je scherm/zitpositie.

[Afbeelding]
Waar is die onderste te krijgen? Dat is eigenlijk precies wat ik zoek.
Daarna nog vinden naar welke kant de elektra loopt (volgens mijn action stroomtrigger naar alle kanten 8)7 )

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BernardV
GAITii schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 15:05:
[...]
Daarna nog vinden naar welke kant de elektra loopt (volgens mijn action stroomtrigger naar alle kanten 8)7 )
Even je stopcontact openhalen, dan kun je waarschijnlijk wel zien waar de buizen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:55
@bernardV En dan kom je erachter dat ze naar beneden lopen en een rare bocht maken. Meten is weten zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BernardV
@Arunia Dat kan, maar als je ziet dat ze naar beneden lopen is de kans nagenoeg 0 dat direct naast het stopcontact de buis weer naar boven loopt, immers is een draad trekken door een 180 graden buis niet te doen op zo'n korte afstand.
Pagina: 1