Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-11 15:55
Sinds dat ik mijn netwerkapparatuur inclusief Hue Bridge 3 meter heb verplaatst werken de Living Colors en Living Whites niet meer (stabiel). Ik kan ze koppelen aan een 1st gen ronde remote en dan werkt het een uur tot een dag waarna ze ineens niet meer op input van de remote reageren. Daarnaast zijn ze onvindbaar in de app. De bridge is gewoon zichtbaar en verbonden met internet. Als ik het serienummer van de lamp invul dan dimt de lamp even zodat ik zie dat er wel interactie is maar vervolgens verschijnen ze niet in de app.

Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd dat ik kon vinden:
  • Lampen meer dan een minuut van het stroom halen.
  • Lampen dichtbij bridge gehouden.
  • Nieuwe bridge besteld.
  • Bridge verder van de router gezet.
Out of ideas 8)7

Edit: Heb het met de iPhone van mijn vrouw met de app Hue Lights voor elkaar gekregen door de touchwizz functie te gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door michielvz op 21-03-2019 13:11 ]

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:58
Lijkt mij dat er ergens een storing zit. Volgens mij (correct me if i am wrong) werkt de bridge ook zonder internetverbinding (naar buiten) maar heeft hij wel een stabiele Wifi verbinding nodig.

Heb je onlangs een update geïnstalleerd voor je lampen en/of bridge? Wellicht dat daar het probleem zit. Of zit het probleem misschien in je router?

©2004

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:37
ZigBee-kanaal al aangepast via de app?

• michielvz
Bizar; ik dacht dat ik het weer in orde had maar al mijn 1st gen living colors zijn weer niet bereikbaar. De living whites in de tuin doen het nog. De modem/router is alleen drie meter verschoven. Wat bedoel je met zigbee-kanaal? Ik kan dat niet in de app vinden.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:37
michielvz schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 20:41:
Bizar; ik dacht dat ik het weer in orde had maar al mijn 1st gen living colors zijn weer niet bereikbaar. De living whites in de tuin doen het nog. De modem/router is alleen drie meter verschoven. Wat bedoel je met zigbee-kanaal? Ik kan dat niet in de app vinden.
https://www2.meethue.com/...ge-in-the-philips-hue-app
To conduct a Zigbee channel change open the Hue app and go to 'Settings' > 'Hue bridges' > 'i' icon > 'Zigbee channel change' and follow onscreen instructions.

• michielvz
Ik ben eruit. Boven de netwerkapparatuur stond een forse subwoofer die de boel ontregelde. Omdat de wifi prima werkte en de lampen vaak wel gevonden konden worden dacht ik er niet aan dat dit de oorzaak zou kunnen zijn. Bedankt voor de reacties!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:58
Toch een storing dus :)

©2004

Pagina: 1