[JAVA] login credentials meegeven om een .jnlp te openen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:55
Mijn vraag

ik wil login credentials meegeven in een javascript ( name + password en dan automatisch inloggen )

Relevante software en hardware die ik gebruik

ik heb een Raspberry Pi, daarop heb ik een SIP ( telefonie client ) Java client die ik kan openen met een script:

"Java's -Xnosplash -open xcc.jnlp"
maar dan krijg ik het inlogscherm, die credentials heb ik maar hij zou moeten doorloggen?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

google gebruikt, Tweakers gebruikt, Stackoverflow, Wiki
maar aangezien het denk ik Basic vragen zijn, zijn ze niet zo snel te vinden.
het is iets met authString = name + ":" + password;
" embed login credentials java script login"

wie kan me in de juiste richting wijzen.

extra info.
ik wil een wallboard laten zien op een externe scherm
Raspberry pi achter een monitor geplaatst.
monitor komt op een afdeling te staan
en als morgen de stroom aangaat, gaat de opstelling aan en zou deze het wallboard fullscreen moeten laten zien.
dat laatste lukt al, ik kan in de beheer tool een trigger meegeven maar ik moet automatisch inloggen.
dat is de dichte deur waar ik nu nog voor sta.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Alle reacties

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Je hebt de login-gegevens, maar hoe probeer je ze nu door te geven aan de .jnlp? Je gedachten kunnen niet gelezen worden, dus op een of andere manier moet je die zelf opgeven. Als je dat niet doet, zal je inderdaad een loginscherm krijgen die er alsnog om vraagt.

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:29
talin schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 12:18:
Mijn vraag

ik wil login credentials meegeven in een javascript ( name + password en dan automatisch inloggen )

Relevante software en hardware die ik gebruik

ik heb een Raspberry Pi, daarop heb ik een SIP ( telefonie client ) Java client die ik kan openen met een script:

"Java's -Xnosplash -open xcc.jnlp"
maar dan krijg ik het inlogscherm, die credentials heb ik maar hij zou moeten doorloggen?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

google gebruikt, Tweakers gebruikt, Stackoverflow, Wiki
maar aangezien het denk ik Basic vragen zijn, zijn ze niet zo snel te vinden.
" embed login credentials java script login"

wie kan me in de juiste richting wijzen.

extra info.
ik wil een wallboard laten zien op een externe scherm
Raspberry pi achter een monitor geplaatst.
monitor komt op een afdeling te staan
en als morgen de stroom aangaat, gaat de opstelling aan en zou deze het wallboard fullscreen moeten laten zien.
dat laatste lukt al, ik kan in de beheer tool een trigger meegeven maar ik moet automatisch inloggen.
dat is de dichte deur waar ik nu nog voor sta.
Ik denk dat je al veel meer hits zal krijgen als je niet zoekt op javascript, want Java != JavaScript...

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:04

Standeman

Prutser 1e klasse

Het ligt er maar aan of je SIP client het überhaupt ondersteund, want die vraagt om het username/password neem ik aan. Het heeft an sich weinig met java zelf te maken, maar met hoe de client geïmplementeerd is.

(Gaat het hier toevallig over xelion? Ik zie dat je met -open command parameters kan meegeven. Mogelijk kan daar de credentials opgegeven worden).

[ Voor 39% gewijzigd door Standeman op 21-03-2019 13:05 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-12 19:46

Flapmo

and back is gigi!

Hoe kom je hier zo bij?

Als het echt in die hoek zit en je hebt het al geprobeerd maar het werkte niet; probeer username:password eens als base64 encoded string mee te geven.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• PvanderWekken
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 11-04-2024
Beste Talin,

Wat leuk dat je een wallboard met Xelion wilt installeren. Bij de eerste keer inloggen kun je aangeven of het wachtwoord onthouden moet worden. De volgende keer dat je de Raspberry Pi opstart zal automatisch opgestart en ingelogd worden.

Ik denk dat dit je vraag beantwoord. Als je nog meer vragen hebt kun je altijd even contact opnemen met support@xelion.com

Met vriendelijke groet,
Peter van der Wekken
Xelion B.V.
Pagina: 1