Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• BertP
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 20-04 09:44
Mijn vraag
Sinds ik de chromecast in onze LG heb gestoken hapert onze interactieve tv (van Telfort op HDMI poort 2). Ik heb hem nu 'gewoon' in een HDMI poort (HDMI poort 4) gestoken en de voeding haal ik via een USB ingang op de achterkant. Het lijkt alsof de TV een soort van constant probeert te schakelen naar het input kanaal van de chromecast op HDMI 4 maar dan toch op HDMI 2 blijft hangen en het een haperend beeld veroorzaakt.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Chromecast 2018
LG OLED 55C7V
Arcadyan set top box

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Als ik de usb van de chromecast uit de televisie haal is het probleem opgelost
De software van de TV geupdate (geen verbetering)
De software van de set top box gereset en naar fabrieks instellingen (geen verbetering)

Anyone?

Alle reacties

• Servpage
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 23:13
AL geprobeerd om de chromecast op zijn eigen USB voeding aan te sluiten, zou kunnen dat hij teveel stroom vraagt van de USB poort.
Een andere oorzaak zou het wifi signaal kunnen wezen, hier viel het geluid van de smart tv steeds weg, door de chromecast op een HDMI kabel aan te sluiten en dus ook weg van de TV te plaatsen wat dat opgelost.

Collectie

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True