Verwijderen reviews Jon156/porthos42

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jon156
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:21
Onlangs heb ik een vraag gesteld over een advertentie van Porthos42, toen deze na een aantal dagen niet reageerde heb ik dezelfde advertentie op marktplaats gevonden en ook daar de vraag gesteld.

Reactie bleef echter uit, en daarom heb ik een slechte recensie achtergelaten bij porthos, een tijd later heeft hij bij mij hetzelfde gedaan.

Vervolgens heb ik via pb contact gezocht en bleek er een goede reden voor het uitblijven van reactie.

Graag beide negatieve recensies verwijderen.

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dat je dat hebt geregeld, maar het had niet gemogen. Om de moderators het uitleg werk te besparen: Je mag alleen reviews achterlaten als er een overeenkomst is geweest. Geen reactie betekent dus dat je geen review mag plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jon156
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:21
Ja dat las ik later ook ergens, maar ze staan er al, en daarom vraag ik dus of ze verwijderd kunnen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

En weg is uw review :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.