Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, op dit moment voornamelijk World of Warcraft en The Division 2.
Wat mag het systeem gaan kosten? Tussen de 1000 en 1250,-
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn: 1500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik hou mijn huidige Videokaart: Nvidia GeForce 1080 Founder's Edition.
Wat denk je allemaal nodig te hebben? Ik zou graag willen weten of de Wenslijst die ik hieronder plaats overeenkomt met hetgeen wat de ''experts'' mij zouden adviseren, zo niet, graag advies over wat dan wel te kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ga je overklokken? Is wel de bedoeling uiteindelijk, maar daar moet ik mezelf nog in gaan verdiepen, heb dit nooit eerder gedaan, vandaar de voorkeur voor de Ryzen 2700k
Wat verwacht je van ons?[i]
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol?
Mijn wens is dat ik de komende periode zonder problemen kan gamen
Gamen, op dit moment voornamelijk World of Warcraft en The Division 2.
Wat mag het systeem gaan kosten? Tussen de 1000 en 1250,-
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn: 1500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik hou mijn huidige Videokaart: Nvidia GeForce 1080 Founder's Edition.
Wat denk je allemaal nodig te hebben? Ik zou graag willen weten of de Wenslijst die ik hieronder plaats overeenkomt met hetgeen wat de ''experts'' mij zouden adviseren, zo niet, graag advies over wat dan wel te kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ga je overklokken? Is wel de bedoeling uiteindelijk, maar daar moet ik mezelf nog in gaan verdiepen, heb dit nooit eerder gedaan, vandaar de voorkeur voor de Ryzen 2700k
Wat verwacht je van ons?[i]
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol?
Mijn wens is dat ik de komende periode zonder problemen kan gamen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 321,- | € 321,- |
| 1 | Gigabyte X470 Aorus Ultra Gaming | € 123,95 | € 123,95 |
| 1 | WD Black SATA 6 Gb/s WD10JQLX, 1TB | € 80,27 | € 80,27 |
| 1 | NZXT H500 Zwart | € 73,96 | € 73,96 |
| 1 | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 146,20 | € 146,20 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2Z2933C16 | € 100,05 | € 100,05 |
| 1 | Samsung 970 EVO 250GB | € 77,50 | € 77,50 |
| 1 | Samsung 970 EVO 500GB | € 120,14 | € 120,14 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.043,07 | |
[ Voor 10% gewijzigd door gs0101 op 20-03-2019 16:03 ]