UT connection failed, soms wel, soms niet.

Pagina: 1
Acties:

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 17:12

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
Ik krijg sinds kort bij bepaalde servers waar ik eerst wel kon spelen "Connection failed". Ik kom heel even in het spel en dan wordt ik er gelijk weer uitgeflikkerd. Tevens komt er een console window in beeld met als titel CSHP4 V1.7.13.

Een server waar het niet meer werkt:

nguk.net Instagib Deathmatch #3 (relics)
unreal://212.137.72.39:7837
min. compatible version 432

Ik draai overigens UT version 432.

Niet bij alle servers gaat het fout. Er zijn er genoeg waar het wel werkt. Dan krijg ik links onderaan het icoon van CSHP4r en klaar. Voorheen was dat dus ook het geval bij bovenstaande server, maar nu niet meer.

Suggesties?

edit:

Typo

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Normaal is CSHP bedoeld om mensen met aimbots en dergelijke te kicken, maar omdat er zo snel nieuwe aimbots uitkwamen zijn er vele buggy CSHP versies uitgekomen.
Tijdens clanwars werden we soms allemaal tegelijk gekicked door CSHP omdat de server gepauseerd werd :(
Het kan dus zijn dat je of een aimbot hebt geinstalleerd, of een ander iets aan je UT hebt toegevoegd dat door CSHP gezien wordt als illegaal, en dus wordt je gebanned en gekicked van die server en zal je er nooit meer opkomen, tenzij je de server admin mailt en het hem uitlegt :)

Ennuh, 4.36 is de nieuwste UT versie die al een heeeeeeele lange tijd uit is, voor zo min mogelijk fouten in UT is het aan te raden die te installeren!

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• EXX

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
Het installeren van 4.36 staat nog op mijn "tasklist", maar ik moet de patch nog downen (met 56k modem aarrggg :( ).

Ik heb overigens geen aimbot geinstalleerd. Voorheen kon ik op deze servers ook gewoon inloggen. Plotseling gaat het niet meer. Wel meen ik gezien te hebben dat er CSHP4y op een bepaald moment is geladen (zulks gebeurt gewoon vanzelf, je connect naar een server en het eerste wattie doet is dit soort prut naar je toesturen en installeren). Misschien heeft dat er wat mee te maken.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op woensdag 25 juli 2001 10:35 schreef EXX het volgende:
Het installeren van 4.36 staat nog op mijn "tasklist", maar ik moet de patch nog downen (met 56k modem aarrggg :( ).

Ik heb overigens geen aimbot geinstalleerd. Voorheen kon ik op deze servers ook gewoon inloggen. Plotseling gaat het niet meer. Wel meen ik gezien te hebben dat er CSHP4y op een bepaald moment is geladen (zulks gebeurt gewoon vanzelf, je connect naar een server en het eerste wattie doet is dit soort prut naar je toesturen en installeren). Misschien heeft dat er wat mee te maken.
het hoort dat ie CSHP op jouw pc installeert, het is een clientside hack protection, dus moet het ook ipv op de server op de pc van de speler staan om iedereen te weren die dus illegaal bezig is.

Wat ook vaak gezien wordt door cshp als een hack is bijvoorbeeld een no-smoke mutator zodat je minigun geen rook laat zien waardoor je meer van het speelveld en je tegenstander ziet, al dit soort dingen komt helaas voor :(

Als je nou die 4.36 download, installeer dan even UT opnieuw en zorg dat er geen andere troep bijzit, en ga dan weer op internet spelen, dan zou het goed moeten werken.

Ook een nadeel van cshp is dat ie geen dingen meer logged, haal je een monsterrkillll, dan zal deze niet in de stats gelogged worden, tenminste heel vaak niet.

Soms heb ik het idee dat cshp het spelen er niet leuker op maakt :(

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• EXX

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
Kun je dit soort dingen (als CSHP4y) niet achteraf weer verwijderen om te kijken of het de oorzaak is?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op woensdag 25 juli 2001 10:51 schreef EXX het volgende:
Kun je dit soort dingen (als CSHP4y) niet achteraf weer verwijderen om te kijken of het de oorzaak is?
Ga naar je UT map, dan naar de Cache folder en dan zie je daar allemaal bestanden staan die allemaal vage tekens hebben, ook staat daar cache.ini, als je die opent zie je welke file wat is, en die verwijder je dan :)
Alleen als je naar die server gaat zal ie hem er weer neerzetten, maar je zal nooit weten waardoor ge gekicked bent :(

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Basszje

Reisvaap!]

Connection Failed krijg je ook al de betreffende server al vol zit.
Tenminste ik wel.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Verwijderd

Dan krijg ik "connection refused by server"
als er dus teveel opzitten

je moet de laatste patch hebben en die aimbot patch download ie ook eerst vordat je gaat spelen (op de meeste servers)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op woensdag 25 juli 2001 18:16 schreef killerb het volgende:
Dan krijg ik "connection refused by server"
als er dus teveel opzitten

je moet de laatste patch hebben en die aimbot patch download ie ook eerst vordat je gaat spelen (op de meeste servers)
Nee, dat is rejected by server :)

• EXX

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
Waarom zetten ze bij de server beschrijving niet gewoon "min. compatible version 436" ipv "min. compatible version 432".
Dan weet je direct wat je te doen staat.

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 09:39 schreef EXX het volgende:
Waarom zetten ze bij de server beschrijving niet gewoon "min. compatible version 436" ipv "min. compatible version 432".
Dan weet je direct wat je te doen staat.
Omdat je minimaal 432 nodig hebt om op 432 en hoger servers te spelen. :) Maar 436 wordt aangeraden vanwege enkele fixjes enzo. CSHP is te irritant voor woorden, ik speel niet vaak UT meer op een FFA server, maar ik ben nog nooit iemand met een aimbot tegengekomen op een server zonder CSHP

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:14
Op woensdag 25 juli 2001 10:43 schreef Taro het volgende:
Soms heb ik het idee dat cshp het spelen er niet leuker op maakt :(
Waarom niet? Heb je liever dat iedereen met aimbots rondloopt? Ok het kan dan minsschien nog wel... maar CSHP maakt het wel moeilijker voor de cheaters!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 10:30 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

Waarom niet? Heb je liever dat iedereen met aimbots rondloopt? Ok het kan dan minsschien nog wel... maar CSHP maakt het wel moeilijker voor de cheaters!
Als mensen nou eens wat minder snel overdrijven. "Heb je liever dat iedereen met aimbots rondloopt?". Het is echt niet zo dat iedereen een aimbotje of 2 heeft rondliggen ofzo. Er bestaat nog steeds zoiets als een goede speler of een mazzelschot

• Ramon
Op donderdag 26 juli 2001 10:38 schreef Gio het volgende:

[..]

Als mensen nou eens wat minder snel overdrijven. "Heb je liever dat iedereen met aimbots rondloopt?". Het is echt niet zo dat iedereen een aimbotje of 2 heeft rondliggen ofzo. Er bestaat nog steeds zoiets als een goede speler of een mazzelschot
achossie.... moeten we nou allemaal weer doen wat jij zegt?
Als ik wil overdrijven dan doe ik dat, heb jij niets over te zeggen.... g*d ik HAD het niet eens tegen jou... |:(

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 10:50 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

achossie.... moeten we nou allemaal weer doen wat jij zegt?
Als ik wil overdrijven dan doe ik dat, heb jij niets over te zeggen.... g*d ik HAD het niet eens tegen jou... |:(
Zei ik dan dat jij moet doen wat ik zeg? Voor zover ik het weet is dit nog steeds een forum, oftewel een plaats waarin men mag zeggen wat men denkt (zolang het maar nie tegen de regels van de faq ingaat ;) ) dus als ik wil reageren op een post van jou dan doe ik dat, net zoals ik zeg wat ik wil zeggen.

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Op donderdag 26 juli 2001 10:38 schreef Gio het volgende:

[..]

Je zou verbaast zijn hoe snel zo'n server vol loopt met cheaters & lamers wanneer er geen CSHP gedraait wordt.

Helaas werkt CSHP niet tegen die k*t campers... :(

[edit]
hmmm het wordt wel een beetje offtopic...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 11:10 schreef LoekieLeeuw het volgende:

[..]

Je zou verbaast zijn hoe snel zo'n server vol loopt met cheaters & lamers wanneer er geen CSHP gedraait wordt.

Helaas werkt CSHP niet tegen die k*t campers... :(

[edit]
hmmm het wordt wel een beetje offtopic...
Geen enkele beveiliging werkt tegen lamers ;)

En ik vindt dat hele aimbot gedoe niet zo storend, ik ben er nog bijna nooit 1 tegengekomen (staat ook al enkele posts hierboven).

• Ramon
Op donderdag 26 juli 2001 11:10 schreef Gio het volgende:

[..]

Zei ik dan dat jij moet doen wat ik zeg? Voor zover ik het weet is dit nog steeds een forum, oftewel een plaats waarin men mag zeggen wat men denkt (zolang het maar nie tegen de regels van de faq ingaat ;) ) dus als ik wil reageren op een post van jou dan doe ik dat, net zoals ik zeg wat ik wil zeggen.
Tuurlijk mag jij zeggen wat je wilt zeggen maar als ik daar niet naar luister... waarom zou je het dan zeggen?

Maargoed, ik denk dat als jij nog nooit een aimbot bent tegen gekomen dat je dan of weinig speelt of gewoon een aimbot niet kan herkennen of je gebruikt zelf een aimbot (dat je het 'aimbot gedoe' niet storend vind). En wat campen betreft, dat vindt ik lang niet zo erg als aimbots, ja tis wel lastig natuurlijk, maar ze gaan gauw genoeg zelf om.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op donderdag 26 juli 2001 11:21 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

Tuurlijk mag jij zeggen wat je wilt zeggen maar als ik daar niet naar luister... waarom zou je het dan zeggen?

Maargoed, ik denk dat als jij nog nooit een aimbot bent tegen gekomen dat je dan of weinig speelt of gewoon een aimbot niet kan herkennen of je gebruikt zelf een aimbot (dat je het 'aimbot gedoe' niet storend vind). En wat campen betreft, dat vindt ik lang niet zo erg als aimbots, ja tis wel lastig natuurlijk, maar ze gaan gauw genoeg zelf om.
Gio zit bij mij in de clan de pas op he! :)

Maareh waarom ik cshp haat: ik haal een monsterrkill met Instagib, ik wordt gekicked, tijdens een clanbase cupwar dropped er iemand van de server, we pauseren, iedereen wordt gekicked.... sommige cshp versies veroorzaken lag en andere niet nuttige dingen.

Op gamepoint servers kom je nog regelmatig aimbotters tegen, ook al draait daar cshp, andere servers kom je ze zelden tegen.
Ik ben er in totaal iets van 20 tegengekomen en dan ga ik of bij hun team om ze in de afgrond te schieten of ik join een andere game ipv hun hun zin te geven :)

En met clanwars heb je het zo door en wegen de nadelen niet tegen de voordelen op vind ik!

• EXX

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
Path 4.36 geinstalleerd. Het werkt weer :)

Ik krijg nu een icon links onder met CSHP4 V1.7.13 en ik wordt er niet meer uitgedonderd.

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 11:14 schreef Gio het volgende:

[..]

Geen enkele beveiliging werkt tegen lamers ;)

En ik vindt dat hele aimbot gedoe niet zo storend, ik ben er nog bijna nooit 1 tegengekomen (staat ook al enkele posts hierboven).
Nou dan speel je niet vaak unreal als je op servers speelt waar geen cshp draait kom je er binnen 10 a 15 min wel meer dan een tegen.
Ik ben wat dat aangaat zeer blij met cshp. Wij draaien als clan 3 servers waarvan een op surfnet5 nivo. Dus een 8gb verbinding Toen wij cshp gingen draaien verdwenen er 30 vaste spelers van de server dus i rest my case

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 10:55 schreef Chickenclan het volgende:

[..]

Nou dan speel je niet vaak unreal als je op servers speelt waar geen cshp draait kom je er binnen 10 a 15 min wel meer dan een tegen.
Ik ben wat dat aangaat zeer blij met cshp. Wij draaien als clan 3 servers waarvan een op surfnet5 nivo. Dus een 8gb verbinding Toen wij cshp gingen draaien verdwenen er 30 vaste spelers van de server dus i rest my case
Dan ben je de nieuwe :r elfbot :r nog niet tegengekomen :( die werkt namelijk alleen op servers met CSPH :(

Gisteren op Skynet BE Instagib maar liefst 4 aimbotters :r :r :r
Pagina: 1