bleedscherm gebruik niet het hele scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 280 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinountz
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 21:06
Hallo tweakers ik heb een probleempje ben nu all een week aan het zoeken maar heb niet echt iets gevonden. Het probleem, als ik het scherm op hdmi aansluit dan zijn er er zwarte lijnen rond om het scherm maar als ik het bleedscherm op vga of dvi aansluit is er niks aan de hand (ik heb een dvi naar hdmi adapter gekocht maar nog steeds die zwarte lijnen). In mijn zoektocht naar de oplossing heb ik nog wat info gevonden, de gpu die ik heb (device manager zegt ati Radeon 4300/4500) doet hdmi standaard 15% underscale dit kan je aan passen in het control panel van AMD maar dit is juist het probleem AMD heeft geen software support meer voor deze gpu

Alvast bedankt

Beste antwoord (via blinountz op 20-03-2019 12:51)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:09
Je kunt het ook via het Windows register doen als je geen ccc hebt geïnstalleerd.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:06

Soggney

Zeekomkommer

die underscale optie is al jaar en dag standaarrd.
de 4000 reeks heb ik ook nog gehad, en als de laatste driver mss die niet ondersteund, zijn er nog wel oudere drivers die dat wel doen.
Catalyst control center e.d.
Daar kon je gemakkelijk die underscale op 0% zetten

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:09
Je kunt het ook via het Windows register doen als je geen ccc hebt geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 16:48
Als je nu eens de vragen beantwoord die je krijgt als je een topic maakt, valt er meer in oplossingen te denken:
- Welk OS draai je?
- Welke monitor wil je aansluiten, welke aansluitingen heb je daar op?
- Welke GPU heb je precies?
- Waarom wil je dat ding aansluiten via HDMI terwijl blijkbaar vga en DVI wel goed werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinountz
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 21:06
Heel erg bedankt allemaal voor de reactie

@Soggney dit heb ik geprobeerd maar ccc wilt gewoon niet installeren

@Nielson heb er verder op gezocht en heb een guide. Probleem opgelost

@White Feather sorry is me eerste keer dat ik gebruik maak van het tweakers forum. Waarom ik hdmi nodig heb, ik heb twee scherme(inputs 1x vga 2x hdmi) en me gpu heeft vga dvi en hdmi en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT blinountz :)

Geen vraag is voor GoT te simpel maar we verwachten wel dat je de moeite doet om duidelijk de situatie aan te geven en even helder uit te leggen waar je zelf gezocht hebt en wat je vond. Ook na vragen van andere blijven de basics onduidelijk/onbeantwoord.

We willen je graag helpen, maar we zijn niet helderziend, zonder dit soort informatie blijft het gokken voor ons waar het over gaat en kunnen we je niet gericht helpen. Daarom gaat dit topic dicht.

Tips voor de volgende keer:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.