Tweedehands Microsoft licenties, dit zou top zijn!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anna-lf
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-08-2020
Hallo allemaal,

Ik kwam dit artikel tegen over Tweedehands microsoft licenties en moest het wel met jullie delen. Die microsoft licenties zijn natuurlijk niet goedkoop en kosten grotere bedrijven dus klauwen vol met geld. Waar ik werk gebruiken we zelf ook software van microsoft, dit moet zo nu en dan vernieuwd worden. Er wordt hier dan naar mijn weten aardig wat geld aan uitgegeven terwijl het vast goedkoper kan. Wat vinden jullie van tweedehands microsoft licenties?

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 20-03-2019 19:26 . Reden: niet nodig. ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je je eigen geschreven artikel aan het spammen of werk je voor licensepartners.nl?

Of heb je dit account aangemaakt om daadwerkelijk te discussiëren over je TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Volgens mij staat er in de licentievoorwaarden dat je deze niet mag doorverkopen.

bij nader inzien volgens mij ook gewoon spam.

[ Voor 25% gewijzigd door Ernemmer op 20-03-2019 11:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ernemmer schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 11:04:
Volgens mij staat er in de licentievoorwaarden dat je deze niet mag doorverkopen.
Om toch ontopic te reageren daarop; bij retail-licenties van bv Windows is dat altijd al wel toegestaan, OEM hele lange tijd niet, nu is dat door uitspraken weer anders als is het de vraag hoe MS bv dat nog steeds ziet.

Zie ook nieuws: 'Doorverkoop softwarelicenties is toegestaan'

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anna-lf
Nee zeker geen spam, wil dit gewoon delen aangezien die microsoft licenties best prijzig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anna-lf
Gunner schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 11:06:
[...]

Om toch ontopic te reageren daarop; bij retail-licenties van bv Windows is dat altijd al wel toegestaan, OEM hele lange tijd niet, nu is dat door uitspraken weer anders als is het de vraag hoe MS bv dat nog steeds ziet.

Zie ook nieuws: 'Doorverkoop softwarelicenties is toegestaan'
Ohja ik zie het ja, ik wist niet dat het doorveropen van softwarelicenties mocht. Bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

anna-lf schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 11:12:
[...]

Ohja ik zie het ja, ik wist niet dat het doorveropen van softwarelicenties mocht. Bedankt!
Het staat zelfs letterlijk ook in het door jou aangehaalde artikel. Dus je had het kunnen weten.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
anna-lf schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 11:08:
Nee zeker geen spam, wil dit gewoon delen aangezien die microsoft licenties best prijzig zijn
Wat voor de één prijzig is is voor de ander prima betaalbaar. Zijn de licenties te duur voor je dan zoek je naar een alternatief. Microsoft is geen gratis club die dingen gratis weg geeft.

Zelfde als mensen die over hun Windows 10 licentie gaan zeuren die ze voor 15,- hebben gekocht...

[ Voor 11% gewijzigd door HKLM_ op 20-03-2019 15:52 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:39

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

HKLM_ schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:51:
[...]

Wat voor de één prijzig is is voor de ander prima betaalbaar. Zijn de licenties te duur voor je dan zoek je naar een alternatief. Microsoft is geen gratis club die dingen gratis weg geeft.

Zelfde als mensen die over hun Windows 10 licentie gaan zeuren die ze voor 15,- hebben gekocht...
En weldegelijk gratis hadden kunnen updaten naar Windows 10 van een voorgaande versie, tenminste als particulier wel. Wat door verkoop van licenties betreft, dat mag inderdaad weldegelijk onder bepaalde omstandigheden, maar niet zondermeer.

[ Voor 10% gewijzigd door _Dune_ op 01-04-2019 15:42 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1