Ik heb een username uit 1999, maar ben het password kwijt. Ik heb me daarna opnieuw geregistreerd, maar wil graag toch weer die oude username gaan gebruiken. Wie kan ik hier van GOT het beste over mailen?
Wat is de username ? ?Op woensdag 25 juli 2001 09:46 schreef RobiNET Online het volgende:
Ik heb een username uit 1999, maar ben het password kwijt. Ik heb me daarna opnieuw geregistreerd, maar wil graag toch weer die oude username gaan gebruiken. Wie kan ik hier van GOT het beste over mailen?
Ps. mailtje naar gathering@tweakers.net zal wel werken
vals natuurlijkOp woensdag 25 juli 2001 10:07 schreef RobiNET Online het volgende:
Werkt dat email adres echt? Oder ist es fake
<Edit>
to be on the safe side : het bestaat echt
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Als ik niet onjuist geinformeerd ben bestaat dat adres, en komen mailtjes verstuurd naar dat adres ook daadwerkelijk bij personen aan die er wat mee kunnen.
Meestal werkt het openen van een topic in LA ook wel hoor. Of een mod (met GM status) of adje even aanspreken op ICQ. Gaat meestal wel sneller.
Dan ben je nietOp woensdag 25 juli 2001 10:29 schreef Jaymz het volgende:
Als ik niet onjuist geinformeerd ben bestaat dat adres, en komen mailtjes verstuurd naar dat adres ook daadwerkelijk bij personen aan die er wat mee kunnen.
Ik ben een van de ontvangers van mail aan gathering@tweakers.net en ik ontvang geregeld mails van users (al dan niet sirc32
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ehm...ik sta dus niet op de gathering@tweakers.net maillijst....maar ik kan dit wel voor je fixen...welke naam gaat het om en heb je dat mailaddy niet meer enzo? (anders kan je gewoon passmailer gebruiken).
Hey McVirusS, bedankt voor het versturen van mijn paswoord. Mijn hotmail adres deed toen moeiijk met registreren, waardoor mijn paswoord niet meer gemaild kon worden. Senks joe dat het toch nog goed is gekomen
Pagina: 1