Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op Ultra Wide 1440p systeem, minimaal 100hz. RPG’s, strategy games en soms shooters, maar niet super belangrijk omdat ik dat toch niet zo goed kan. Voor de toekomst Star Citizen, mocht die ooit af komen. Ik wil een goede basis neerzetten die ik over een paar jaar een makkelijke upgrade kan geven, heel misschien beetje overklokken tegen die tijd.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb wenslijst van ongeveer 3100 euro incl monitor. Dat lijkt me vrij reeel, beetje duurder (500 euro) mag, goedkoper ook, maar is op zo’n budget niet noodzakelijk. Maar niemand geeft graag onnodig geld uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, de rest mag allemaal nieuw.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wat verwacht je van ons?
Ik heb wat bij elkaar gesprokkeld uit BBG’s en andere adviezen op het forum. De monitor lijkt me heel vet, en heb daar eigenlijk een pc voor bijgezocht.
Ik hoop dat alles bij elkaar past, dat ik geen domme fouten heb gemaakt.
Heb gelezen dat een 9900k niet perse beter hoeft te zijn met gamen, klopt dat in mijn geval?
De 1000W voeding gekozen omdat ergens stond dat ie in de aanbieding is, maar als bv 550W ruim voldoende is hoor ik dat graag. (Scheelt 2 tientjes)
Zou ook gewoon intel 660p SSD kunnen doen, maar deze EVO plus leek me wel vet.
Ik hoop dat alles makkelijk in de kast past met koeler enzo.
Muis en mat heb ik random op pricewatch met meeste en beste reviews genomen. Ik heb nu een hele basic muis en geen mat.
Alvast bedankt!
Gamen op Ultra Wide 1440p systeem, minimaal 100hz. RPG’s, strategy games en soms shooters, maar niet super belangrijk omdat ik dat toch niet zo goed kan. Voor de toekomst Star Citizen, mocht die ooit af komen. Ik wil een goede basis neerzetten die ik over een paar jaar een makkelijke upgrade kan geven, heel misschien beetje overklokken tegen die tijd.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb wenslijst van ongeveer 3100 euro incl monitor. Dat lijkt me vrij reeel, beetje duurder (500 euro) mag, goedkoper ook, maar is op zo’n budget niet noodzakelijk. Maar niemand geeft graag onnodig geld uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, de rest mag allemaal nieuw.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wat verwacht je van ons?
Ik heb wat bij elkaar gesprokkeld uit BBG’s en andere adviezen op het forum. De monitor lijkt me heel vet, en heb daar eigenlijk een pc voor bijgezocht.
Ik hoop dat alles bij elkaar past, dat ik geen domme fouten heb gemaakt.
Heb gelezen dat een 9900k niet perse beter hoeft te zijn met gamen, klopt dat in mijn geval?
De 1000W voeding gekozen omdat ergens stond dat ie in de aanbieding is, maar als bv 550W ruim voldoende is hoor ik dat graag. (Scheelt 2 tientjes)
Zou ook gewoon intel 660p SSD kunnen doen, maar deze EVO plus leek me wel vet.
Ik hoop dat alles makkelijk in de kast past met koeler enzo.
Muis en mat heb ik random op pricewatch met meeste en beste reviews genomen. Ik heb nu een hele basic muis en geen mat.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-9700K Boxed | € 461,75 | € 461,75 |
| 1 | MSI Z390-A PRO | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | € 845,- | € 845,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 3TB | € 91,04 | € 91,04 |
| 1 | Fractal Design Meshify C | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Acer Predator X34P Zwart | € 949,- | € 949,- |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 48,05 | € 48,05 |
| 1 | Logitech G403 Prodigy Gaming Mouse | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Steelseries Qck | € 10,99 | € 10,99 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Corsair HX1000 V2 | € 96,- | € 96,- |