Ik wil gaan werken en gamen op een 27-inch scherm met 1440p en 144hz. Daarbij zoek ik een goeie PC die dat aankan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gamen en daarnaast standaardtaken en een beetje programmeren. Qua games is het heel divers, laten we zeggen de verschillende AAA games op hogere settings maar ook meer strategie gerelateerde games (zoals Europa Universalis of andere simulatiegames).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen absolute maximumprijs, maar zou fijn zijn als het rond de 1800 euro blijft. Suggesties die eventueel veel performance per extra euro toevoegen worden wel gewaardeerd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zoek enkel een PC, geen randapparatuur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als het systeem redelijk stil is en ik hou persoonlijk van een dichte kast (dus ook geen RGB nodig), verder geen specifieke eisen/wensen
Ga je overklokken?
Ik sta open voor overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zoek vooral een PC waar ik voorlopig goed op kan gamen met 1440p en 144hz. Ik snap dat ik niet constant 144 fps haal in-game op ultra, dat is oke, de prijs/kwaliteit verhouding is ook van belang en ik denk dat een 2080TI momenteel overkill is wat dat betreft. Ik heb het volgende systeem samengesteld, en ben benieuwd naar jullie feedback - heb ik iets fout staan? kan ik op bepaalde plekken besparen (bijvoorbeeld de CPU?)? moet ik iets anders juist upgraden? etc. :
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gamen en daarnaast standaardtaken en een beetje programmeren. Qua games is het heel divers, laten we zeggen de verschillende AAA games op hogere settings maar ook meer strategie gerelateerde games (zoals Europa Universalis of andere simulatiegames).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen absolute maximumprijs, maar zou fijn zijn als het rond de 1800 euro blijft. Suggesties die eventueel veel performance per extra euro toevoegen worden wel gewaardeerd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zoek enkel een PC, geen randapparatuur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als het systeem redelijk stil is en ik hou persoonlijk van een dichte kast (dus ook geen RGB nodig), verder geen specifieke eisen/wensen
Ga je overklokken?
Ik sta open voor overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zoek vooral een PC waar ik voorlopig goed op kan gamen met 1440p en 144hz. Ik snap dat ik niet constant 144 fps haal in-game op ultra, dat is oke, de prijs/kwaliteit verhouding is ook van belang en ik denk dat een 2080TI momenteel overkill is wat dat betreft. Ik heb het volgende systeem samengesteld, en ben benieuwd naar jullie feedback - heb ik iets fout staan? kan ik op bepaalde plekken besparen (bijvoorbeeld de CPU?)? moet ik iets anders juist upgraden? etc. :
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 321,- | € 321,- |
| 1 | MSI X470 Gaming Plus | € 123,50 | € 123,50 |
| 1 | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | € 845,- | € 845,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 62,50 | € 62,50 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 68,90 | € 68,90 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 48,05 | € 48,05 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 101,- | € 101,- |
| 1 | Intel 660p 1TB | € 118,- | € 118,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.806,95 | |
Alvast bedankt!
[ Voor 0% gewijzigd door scel op 20-03-2019 00:38 . Reden: toevoeging vraag of CPU goedkoper zou kunnen ]